Oferta pracy

Opiekun Klienta (Telesprzedaż)

Klient Pracuj.pl

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych (branża FMCG)

  • kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki (B2B np. hurtownie, sieci sprzedaży branża FMCG) w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami (B2B)) w ramach zdalnych kanałów dostępu tj.: mail, telefon, video

  • rozszerzanie asortymentu produktów u istniejących klientów

Nasze wymagania

  • swoboda w komunikacji poprzez telefon lub inne media video konferencyjne

  • znajomość obsługi pakietu Office, w tym w szczególności Word i Excel

  • doświadczenie w pracy z klientem B2B – preferowana branża FMCG

  • umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami B2B

  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;

  • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twoich wyników (forma B2B)

  • praca zdalna

  • stawiamy na samodzielność i samorealizacje

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą