Region: województwo mazowieckie, łódzkie
Klikając w przycisk „aplikuj”, „aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając dokumenty aplikacyjne do CRL Sp. z o. o. zgadzasz się na przetwarzanie przez CRL Sp. z o. o. Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
 
W przypadku chęci udziału w rekrutacjach przyszłych prosimy o dopisanie dobrowolnej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjncych innych niż wymagane przepisami prawa, oraz udział w rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez CRL Sp. z o. o.”
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
CRL Sp. z o.o.

Opiekun klienta w terenie – Serwisant

CRL Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 5 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Opiekun klienta w terenie – Serwisant
(nie jest to stanowisko sprzedażowe)
Region: województwo mazowieckie, łódzkie

Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:

  • Nadzór, doradztwo i pomoc w realizacji usługi bezpośrednio u obsługiwanych Klientów.
  • Posprzedażową opiekę nad pozyskanymi Klientami firmy w tym:
    • doradztwo i pomoc w realizacji usługi;
    • nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami Klienta;
    • systematyczne i zgodne z ustalonym harmonogramem wizyty u obsługiwanych Klientów, w tym przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dot. odzieży od Klienta i jego pracowników;
    • udział w inwentaryzacjach odzieży u Klienta;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Poszukujemy osób:

  • z wykształceniem co najmniej średnim (mile widziane wyższe),
  • zaangażowanych w wykonywaną pracę,
  • z umiejętnością zarządzania relacjami z Klientem w tym długotrwałej współpracy,
  • odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
  • z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywnych, z umiejętnościami słuchania i przekonywania,
  • z silną motywacją do osiągania założonych celów – potrafiących pracować samodzielnie i umiejętnie organizować swój czas w pracy,
  • z prawem jazdy kat. B i doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,
  • z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
  • nakierowanych na systematyczny rozwój siebie oraz swoich umiejętności,
  • z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
  • z wysoką kulturą osobistą.

Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.


Oferujemy:

  • wynagrodzenie od 4000 tys. zł. brutto,
  • premię zadaniową uzależnioną od stopnia realizacji celów,
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia wprowadzające,
  • wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków oraz wsparcie ze strony przełożonego,
  • elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • system szkoleń podnoszący kompetencje,
  • jasną ścieżkę rozwoju opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • możliwość awansu w strukturach firmy,
  • samochód służbowy wraz z innymi narzędziami pracy.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego listu motywacyjnego i CV w formacie pdf.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami/kami.

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. 
 

 

 

CRL Sp. z o. o. od 1990 roku jest wiodącą firmą na rynku usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej, ochronnej i szaf odzieżowych. Jako nieliczni oferujemy naszym klientom kompleksową, satysfakcjonującą obsługę. Naszymi najcenniejszymi aktywami są pracownicy, którzy wykorzystują najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.

Opiekun klienta w terenie – Serwisant
(nie jest to stanowisko sprzedażowe)
Numer ref.: Region: województwo mazowieckie, łódzkie

Osoba, którą zatrudnimy będzie odpowiedzialna za:

  • Nadzór, doradztwo i pomoc w realizacji usługi bezpośrednio u obsługiwanych Klientów.
  • Posprzedażową opiekę nad pozyskanymi Klientami firmy w tym:
    • doradztwo i pomoc w realizacji usługi;
    • nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami Klienta;
    • systematyczne i zgodne z ustalonym harmonogramem wizyty u obsługiwanych Klientów, w tym przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dot. odzieży od Klienta i jego pracowników;
    • udział w inwentaryzacjach odzieży u Klienta;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Poszukujemy osób:

  • z wykształceniem co najmniej średnim (mile widziane wyższe),
  • zaangażowanych w wykonywaną pracę,
  • z umiejętnością zarządzania relacjami z Klientem w tym długotrwałej współpracy,
  • odpowiedzialnych za powierzone obowiązki,
  • z praktyczną znajomością pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywnych, z umiejętnościami słuchania i przekonywania,
  • z silną motywacją do osiągania założonych celów – potrafiących pracować samodzielnie i umiejętnie organizować swój czas w pracy,
  • z prawem jazdy kat. B i doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,
  • z umiejętnością radzenia sobie ze stresem,
  • nakierowanych na systematyczny rozwój siebie oraz swoich umiejętności,
  • z umiejętnością szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy,
  • z wysoką kulturą osobistą.

Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.


Oferujemy:

  • wynagrodzenie od 4000 tys. zł. brutto,
  • premię zadaniową uzależnioną od stopnia realizacji celów,
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • szkolenia wprowadzające,
  • wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków oraz wsparcie ze strony przełożonego,
  • elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • system szkoleń podnoszący kompetencje,
  • jasną ścieżkę rozwoju opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • możliwość awansu w strukturach firmy,
  • samochód służbowy wraz z innymi narzędziami pracy.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego listu motywacyjnego i CV w formacie pdf.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami/kami.

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. 
 

 

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Ogłoszenie archiwalne