Echo Investment S.A.

Opiekun Klienta

Echo Investment S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    2 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
top

Echo Investment jest największą firmą deweloperską. Stosując nowoczesne podejście budujemy duże i wielofunkcyjne fragmenty miast, zintegrowane z otoczeniem i otwarte dla wszystkich.  Prowadzimy duże inwestycje mieszkaniowe, w które nasz zespół sprzedażowy angażuje się na 100%. Jest intensywnie, ale bardzo ciekawie! Do naszego zespołu w Warszawie szukamy osoby na stanowisko:

Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Dołączając do nas, staniesz się częścią zespołu opieki klienta, to  oznacza, że będziesz w samym centrum wydarzeń i będziesz mieć okazje pracować ze specjalistami wielu branż np. marketingiem, realizacją, sprzedażą, prawnym, księgowością oraz dobrze poznasz jak wygląda u nas proces deweloperski.

 

Co będzie należeć  do Twoich obowiązków?

  • Twoim zadaniem będzie dbanie o relacje z klientami oraz wysoki poziom obsługi posprzedażowej.
  • Wsparcie administracyjne Klientów w uzyskaniu kredytu hipotecznego.
  • Udzielanie odpowiedzi na wystosowane przez Klienta zapytania.
  • Bieżące uzupełnianie i archiwizowanie dokumentacji, historii kontaktu  z Klientem w wersji elektronicznej (w systemie CRM) oraz papierowej.
  • Bieżące monitorowanie płatności Klientów, wynikających z realizacji umów, podejmowanie czynności w zakresie windykacji miękkiej.

Czego potrzebujesz na tym stanowisku?

  • Wykształcenie wyższe mile widziane administracja lub prawo.
  • 1,5 roku doświadczenia w strukturach sprzedaży lub obsługi klienta na rynku deweloperskim.
  • Umiejętności komunikacyjnych i wysokiej kultury osobistej oraz budowania długotrwałych relacji – zakup mieszkania to długotrwały, skomplikowany proces z dużą ilością formalności, będziesz wsparciem dla naszych klientów oraz wizytówką naszej firmy, bardzo ważnym elementem będzie sposób w jaki wykonujesz swoje obowiązki.
  • Skrupulatności i dobrej organizacji – będziesz odpowiadać za kompletację i obieg dokumentacji posprzedażowej, to znaczy, że musisz być uważny/a i bezbłędnie wprowadzać dane do systemów.
  • Potrzebujesz dobrze poruszać się po pakiecie MS Office.
  • Na co dzień będziesz korzystał z wewnętrznego CRMu, więc przyda Ci się zdobyte wcześniej doświadczenie w jego obsłudze.
  • Nasi klienci są zarówno z Polski, jak i z zagranicy – aby się z nimi porozumieć potrzebujesz znać język angielski.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Dostęp do kafeterii benefitów oraz prywatną opiekę medyczną.
  • Firmowe śniadania i owoce – zadbamy o Twoje dobre samopoczucie i poranny zastrzyk energii.
  • Możliwość współpracy i nauki u boku najlepszych specjalistów z zakresu sprzedaży mieszkań.
  • Fajną atmosferę i mnóstwo uśmiechu każdego dnia.

Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Echo Investment jest największą firmą deweloperską. Stosując nowoczesne podejście budujemy duże i wielofunkcyjne fragmenty miast, zintegrowane z otoczeniem i otwarte dla wszystkich.  Prowadzimy duże inwestycje mieszkaniowe, w które nasz zespół sprzedażowy angażuje się na 100%. Jest intensywnie, ale bardzo ciekawie! Do naszego zespołu w Warszawie szukamy osoby na stanowisko:

Opiekun Klienta

Dołączając do nas, staniesz się częścią zespołu opieki klienta, to  oznacza, że będziesz w samym centrum wydarzeń i będziesz mieć okazje pracować ze specjalistami wielu branż np. marketingiem, realizacją, sprzedażą, prawnym, księgowością oraz dobrze poznasz jak wygląda u nas proces deweloperski.

 

Co będzie należeć  do Twoich obowiązków?

  • Twoim zadaniem będzie dbanie o relacje z klientami oraz wysoki poziom obsługi posprzedażowej.
  • Wsparcie administracyjne Klientów w uzyskaniu kredytu hipotecznego.
  • Udzielanie odpowiedzi na wystosowane przez Klienta zapytania.
  • Bieżące uzupełnianie i archiwizowanie dokumentacji, historii kontaktu  z Klientem w wersji elektronicznej (w systemie CRM) oraz papierowej.
  • Bieżące monitorowanie płatności Klientów, wynikających z realizacji umów, podejmowanie czynności w zakresie windykacji miękkiej.

Czego potrzebujesz na tym stanowisku?

  • Wykształcenie wyższe mile widziane administracja lub prawo.
  • 1,5 roku doświadczenia w strukturach sprzedaży lub obsługi klienta na rynku deweloperskim.
  • Umiejętności komunikacyjnych i wysokiej kultury osobistej oraz budowania długotrwałych relacji – zakup mieszkania to długotrwały, skomplikowany proces z dużą ilością formalności, będziesz wsparciem dla naszych klientów oraz wizytówką naszej firmy, bardzo ważnym elementem będzie sposób w jaki wykonujesz swoje obowiązki.
  • Skrupulatności i dobrej organizacji – będziesz odpowiadać za kompletację i obieg dokumentacji posprzedażowej, to znaczy, że musisz być uważny/a i bezbłędnie wprowadzać dane do systemów.
  • Potrzebujesz dobrze poruszać się po pakiecie MS Office.
  • Na co dzień będziesz korzystał z wewnętrznego CRMu, więc przyda Ci się zdobyte wcześniej doświadczenie w jego obsłudze.
  • Nasi klienci są zarówno z Polski, jak i z zagranicy – aby się z nimi porozumieć potrzebujesz znać język angielski.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Dostęp do kafeterii benefitów oraz prywatną opiekę medyczną.
  • Firmowe śniadania i owoce – zadbamy o Twoje dobre samopoczucie i poranny zastrzyk energii.
  • Możliwość współpracy i nauki u boku najlepszych specjalistów z zakresu sprzedaży mieszkań.
  • Fajną atmosferę i mnóstwo uśmiechu każdego dnia.

Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne