Oferta pracy

Opiekun Klienta z językiem francuskim

DONE Deliveries

  • Wadowice

    Wadowice, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym

  • Budowanie relacji z Klientem

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

  • Nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami

Nasze wymagania

  • Znajomość j. angielskiego, pozwalającą na swobodną rozmowę z Klientem

  • Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym

  • Łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami

  • Energia do działania oraz chęć poznawania nowych osób

  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

  • By zapewnić jak Ci jak najlepsze wdrożenie zależy Nam na tym byś w pierwszych tygodniach pracował z naszego biura w Andrychowie, a następnie sam wybierzesz jaka forma pracy jest dla Ciebie bardziej komfortowa.

  • Rozwój pod okiem najlepszych specjalistów

  • Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje

  • Kompleksowy onboarding oraz bezstresowe wdrożenie

  • Zaawansowane technologicznie narzędzia pracy, tworzone głównie przez nasz dział R&D

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • kompleksowy onboarding

  • welcome box

  • pakiet szkoleń

  • jasna ścieżka kariery

  • udział w projektach

  • program wellbeing

  • praca zdalna

DONE Deliveries

W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu.

Nasz dział Customer Care to 11 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb!

Przewiń do profilu firmy