EMPIK Spółka Akcyjna

Opiekun Kluczowych Klientów B2B (obszar Marketplace)

EMPIK Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 21 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Opiekun Kluczowych Klientów B2B (obszar Marketplace)
Miejsce pracy: Warszawa

Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Rozwój sprzedaży produktów kluczowych Klientów na stronie empik.com
  • Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi Klientami
  • Wykonanie indywidualnego budżetu sprzedaży i prowizji
  • Monitorowanie i analiza aktualnej oferty asortymentowej                            
  • Ścisłą współpraca z Category Managerami empik.com celem aktywacji wybranego asortymentu             
  • Angażowanie Klientów  w zaplanowane eventy marketingowe  
  • Sprzedaż innowacyjnych usług oferowanych przez Empik dla Klientów B2B
  • Raportowanie efektów pracy w programie CRM                           
  • Analiza bieżących wskaźników SLA/NPS /ANULACJE
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Korzyści dla Ciebie:

Pasujesz do nas jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
  • Interesujesz się branżą e-commerce
  • Wiesz w jaki sposób utrzymywać doskonałe relacje z Klientami biznesowymi
  • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i pomocną
  • Posługujesz się programem MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Znasz program CRM i Power BI  (mile widziane)   

Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów.

Opiekun Kluczowych Klientów B2B (obszar Marketplace)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Rozwój sprzedaży produktów kluczowych Klientów na stronie empik.com
  • Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi Klientami
  • Wykonanie indywidualnego budżetu sprzedaży i prowizji
  • Monitorowanie i analiza aktualnej oferty asortymentowej                            
  • Ścisłą współpraca z Category Managerami empik.com celem aktywacji wybranego asortymentu             
  • Angażowanie Klientów  w zaplanowane eventy marketingowe  
  • Sprzedaż innowacyjnych usług oferowanych przez Empik dla Klientów B2B
  • Raportowanie efektów pracy w programie CRM                           
  • Analiza bieżących wskaźników SLA/NPS /ANULACJE
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji

Pasujesz do nas jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
  • Interesujesz się branżą e-commerce
  • Wiesz w jaki sposób utrzymywać doskonałe relacje z Klientami biznesowymi
  • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i pomocną
  • Posługujesz się programem MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Znasz program CRM i Power BI  (mile widziane)   

Ogłoszenie archiwalne