Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Opiekun mieszkań

MB Inwestycje Sp. z o.o.O firmie

  • Aleja Pokoju 44
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

MB Inwestycje Sp. z o.o.

Aleja Pokoju 44

Kraków

Jesteśmy zespołem, który od 2012 roku zajmuje się inwestowaniem w nieruchomości (nie jesteśmy biurem pośrednictwa nieruchomości). Pod markami - Mateusz Brejta, MB Zarządzanie, MB Inwestycje zajmujemy się m.in.:

  • zarządzaniem mieszkaniami swoimi i inwestorów,
  • sprzedażą i kupnem nieruchomości na własny rachunek,
  • przygotowaniem i sprzedażą gotowców inwestycyjnych,
  • nadzorowaniem na zlecenie procesów inwestycyjnych nieruchomości na wynajem,
  • przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń w zakresie inwestowania w nieruchomości
  • tworzeniem spółek inwestycyjnych dających możliwość zarabiania na nieruchomościach pasywnym inwestorom
Opiekun mieszkań

Aktualnie poszukujemy osoby do projektu związanego z zarządzaniem nieruchomościami na wynajem. 

Natomiast stanowisko, do którego objęcia Cię zachęcamy to:

Opiekun mieszkań

Celem, jaki sobie stawiamy w tym zakresie, a będziemy stawiać go również przed Tobą, to profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby stały się one: źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli, komfortowym miejscem do życia dla najemców, zyskowną lokatą kapitału dla inwestorów oraz inspiracją i bazą wiedzy dla osób uczestniczących w szkoleniach.

Aby łatwiej można było sobie wyobrazić jakie czynności będziesz wykonywać na tym stanowisku, oto kilka z nich:

  • dbanie o stan techniczny mieszkań,
  • wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja najemców, podpisywanie umów najmu, 
  • sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców,
  • obsługa maila administracyjnego i telefonu firmowego
  • obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
  • weryfikacja płatności najemców
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie – wprowadzenie danych o nowych nieruchomościach i aktualizowanie bazy danych,
  • wykonywanie aneksów do umów z klientami,
  • podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami i polis ubezpieczeniowych mieszkań,
  • tworzenie i aktualizowanie procesów związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
  • komunikacja z administracjami, wspólnotami mieszkaniowymi,
  • komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach zarządzania
  • regularne kontrole mieszkań

Podsumowując. Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo mieszkania. Będziesz reprezentantem najemców, a zarazem pełnomocnikiem właścicieli. Będziesz szukać balansu między dobrem najemców a interesem inwestorów.

Teraz o preferencjach i wymaganiach:

Przede wszystkim, nie martw się o doświadczenie branżowe – wszystkiego Cię nauczymy. 

Oczekujemy za to, że zgłoszą się do nas osoby komunikatywne, które nie przepraszają świata, że żyją. Potrafiące rozmawiać z różnymi osobami, w różnych sytuacjach.

Kandydaci samodzielni, ciągle aktywni i inicjujący działania, szukający rozwiązań, chcący ulepszać i poprawić.

Osoby zorganizowane – pamiętające o wszystkich zleconych zadaniach, czuwające nad nimi, umiejące układać priorytety i potrafiące np. jednym wyjazdem pogodzić kilka spraw.

Osoby dorosłe - czyli takie, które jak się do czegoś zobowiązują, to doprowadzają zadanie do końca, w umówionym terminie. 

Uczciwe - jesteśmy ufni i wierzymy w ludzi i ludziom, jednak nadszarpnięte zaufanie bardzo ciężko odzyskać.

Mające wysoką kulturę osobistą - będziesz nas reprezentować w kontaktach z innymi osobami, firmami, czy instytucjami, przez Twój pryzmat będzie oceniana firma.

Musisz być też osobą dyspozycyjną, która w razie awaryjnych sytuacji będzie w stanie zaangażować się np. w weekend.

Na równie ważnym miejscu będzie dokładność - szukamy osób pracującej tak, aby nie trzeba było po niej poprawiać.

Umiejące obsłużyć e-mail, Word, czy proste aplikacje internetowe.

Potrafiąca posługiwać się językiem polskim również w piśmie. Przecinek, kropka czy duża litera na początku zdania, to nie jest nic nadzwyczajnego, ale dla nas będzie miało znaczenie. Dlatego poza CV prześlij do nas w dodatkowym pliku PDF informację, dlaczego właśnie Ciebie powinniśmy wybrać.

Dodatkowo znajomość języka angielskiego i prawo jazdy kategorii B również będą Cię premiowały w trakcie rekrutacji, choć nie stawiamy ich ponad wcześniejsze wymagania.

Co możemy Ci zaoferować? 

  • po pierwsze wynagrodzenie stałe i premiowe, które płacimy na czas
  • szkolenia te związane z wykonywaną pracą, ale i te ogólnorozwojowe
  • płatne urlopy niezależnie od formy zatrudnienia
  • sprzęt do pracy (laptop, telefon)
  • pracę w młodym wspierającym się zespole
  • różnorodność wykonywanych zadań
  • wparcie całego zespołu
  • pewność, że to, co robisz, ma dla nas znaczenie
  • możliwości rozwoju, dodatkowych wyzwań, a co za tym idzie dodatkowych dochodów

Wymagania dotyczące kompletu dokumentów do rekrutacji zamieściliśmy w treści ogłoszenia, więc nie ma sensu tutaj nic dodawać poza informacją, że odezwiemy się do Ciebie, jeśli Ty zadasz sobie trud i wyślesz nam komplet dokumentów.

Zapraszam do aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne