Ta oferta pracy jest nieaktualna od 31 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Osoba do spraw promocji w Biurze Komunikacji Społecznej i Promocji

  • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Wójt Gminy Tarnowo Podgórne

    ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji na stanowisko

    do spraw promocji w Biurze Komunikacji Społecznej i Promocji
    Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne

    Zakres zadań na stanowisku pracy:

    • Organizowanie i prowadzenie promocji i marketingu na rzecz Gminy.
    • Redakcja gminnej strony internetowej oraz profili Gminy w mediach społecznościowych.
    • Organizacja gminnych spotkań, uroczystości, imprez okolicznościowych.
    • Współpraca z wszystkimi wydziałami i jednostkami Gminy w zakresie promocji.
    • Współpraca z społecznością lokalną, przedsiębiorcami, instytucjami oraz organizacjami lokalnymi i ponadlokalnymi.
    • Przygotowywanie i współpraca przy przygotowywaniu odpowiedzi na pytania kierowane do Wójta Gminy.

    Od kandydatów wymaga się - wymagania niezbędne :

    • posiadanie obywatelstwa polskiego,
    • nieposzlakowana opinia,
    • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    Wykształcenie :

    Konieczne: wyższe .

    Pożądane: studia podyplomowe w zakresie kształtowania wizerunku instytucji lub inne związane bezpośrednio z wykonywaną pracą

    Doświadczenie zawodowe :

    Pożądana: 2 lata w redakcji lub w administracji.

    Niezbędna wiedza :

    • Ustawa o samorządzie gminnym,
    • Ustawa o prawach autorskich i prawach pokrewnych
    • Prawo prasowe,
    • Ustawa o ochronie informacji niejawnych,
    • Ustawa o ochronie danych osobowych,
    • Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • Kodeks Cywilny.

    Znajomość języków obcych :

    Język angielski - średnio-zaawansowany (B2)

    Język niemiecki - średnio- zaawansowany (B2)

    Umiejętności:

    • Biegła znajomość MS Office,
    • Umiejętność wystąpień publicznych,
    • Umiejętność redagowania publikacji, prezentacji i wystąpień publicznych,
    • Umiejętność organizacji imprez okolicznościowych
    • Umiejętność negocjacji
    • Umiejętność tworzenia dokumentacji fotograficznej,
    • Umiejętność obsługi programów graficznych,
    • Umiejętności analityczne.
    • Prawo jazdy kat. B.

    Uzdolnienia :

    • Wysokie zdolności komunikacyjne,
    • Łatwość w pisaniu tekstów,
    • Zdolności organizacyjne,
    • Łatwość nawiązywania kontaktów,
    • Zdolność myślenia analitycznego i abstrakcyjnego.

    Cechy osobowości:

    • Punktualność i dokładność,
    • Odporność na stres i na zmiany w pracy
    • Wysoka kultura osobista,
    • Samodzielność.

    Informacje o warunkach i miejscu pracy:

    Pełen etat. Praca o charakterze stacjonarnym, w godzinach pracy Urzędu. Wymagana dyspozycyjność na polecenie przełożonych w godzinach i poza godzinami i dniami pracy Urzędu.

    Informacje i wymagania dodatkowe :

    • W Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
    • Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
    • Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni na spotkanie    z Komisją Rekrutacyjną.
    • Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

    Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

    - życiorys (cv)

    - list motywacyjny

    - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe

    - kserokopie świadectw pracy,

    - zgodę na przetwarzanie danych do kontaktu w procesie rekrutacji

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych do kontaktu w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. 

    - zgodę na przetwarzanie danych szczególnych w procesie rekrutacji: 

    (zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w
    art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

    - oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

    - oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

    - Kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

     

    Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do 18 lutego 2019 r., do godz. 18.00. Oferty należy składać w Wydziale Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 115 w godzinach pracy Urzędu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Administrator
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gmina Tarnowo Podgórne reprezentowana przez Wójta z siedzibą przy ul. Poznańskiej 115 w Tarnowie Podgórnym.

    Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Gminę inspektorem ochrony danych pod adresem:
    • Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
    • e-mail: [email protected]
    Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
    2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
    3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane:
    1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.
    2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.
    3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
    4. Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.
    Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
    Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.