Oferta pracy

p.o. Dyrektora Centrum Biznesowego

Nest Bank S.A.

Nest Bank S.A.

aleja Grunwaldzka 45/47

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną Centrum Biznesowego

  • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówki zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami oraz standardami

  • Aktywne wspieranie podległych pracowników w budowaniu długofalowych relacji z Klientami Banku i akwizycji nowych Klientów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, szczególnie w branży bankowej (segment Mikroprzedsiębiorstw)

  • Inicjatywa w działaniu, asertywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji

  • Charyzma i rozbudowane kompetencje liderskie

  • Umiejętność pracy w oparciu o wyznaczone cele

  • Pasja do pracy z ludźmi, gdzie nawiązywanie relacji to przyjemność

  • Samodzielność w działaniu, ambicja i otwartość na nowe wyzwania

  • Wiedza z zakresu produktów bankowych oraz inwestycyjnych

To oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwinięcia umiejętności menedżerskich w instytucji finansowej, która chce zmienić oblicze polskiej bankowości, z ambitnymi planami na kolejne lata

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z comiesięcznym stałym wynagrodzeniem, a do tego jasne i klarowne cele, dzięki którym możesz osiągać wysokie prowizje

  • Wsparcie w rozwoju Twoich pasji i zaangażowania poprzez inicjatywy realizowane w ramach programu FitNest – autorskiego programu bankowego promującego zdrowy tryb życia i pracy

  • Szereg benefitów: opiekę medyczną już po pierwszym miesiącu pracy, opłacone przez pracodawcę ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, dostęp do kafeterii benefitów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • wyprawka dla dziecka

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • atrakcyjny system prowizyjny