Oferta pracy

P.O. Kierownika Działu Obsługi Klienta

KRUK S.A.O firmie

KRUK S.A.

Szczawieńska 2

Szczawno-Zdrój

P.O. Kierownika Działu Obsługi Klienta
  • Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem?
  • Jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną w wykonywaną pracę?
  • Cechuje Cię wysoka komunikatywność i potrafisz budować partnerskie relacje?
  • Posiadasz wysoką orientację na wyniki oraz potrafisz je realizować w zmieniających się warunkach?
  • Umiejętnie motywujesz i angażujesz innych do realizacji celów?
  • Nie boisz się samodzielnych i odpowiedzialnych zadań?
  • Jesteś osobą otwartą na zmiany i posiadasz chęć i umiejętności do wprowadzania nowych rozwiązań?
  • Obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie min. średniozaawansowanym nie stanowi dla Ciebie problemu?

Jeśli Twoje odpowiedzi są na ’TAK’, oznacza to, że będziesz czerpał/a satysfakcję z pracy na oferowanym stanowisku.

Dodatkowymi atutami będą:     

  • Znajomość procesów windykacyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie

Najważniejsze zadania Kierownika Działu to:

  • Kompleksowe zarządzanie strukturą kilku zespołów Contact Center (Strefa A):
    • Organizowanie i monitoringpracy podległego działu
    • Rozwój kompetencji i wsparcie podległego zespołu Liderów
    • Przeprowadzanie przez zmiany
    • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów strefy
    • Kreowanie i wprowadzanie optymalizacji pracy strefy oraz całego obszaru
  • Dbanie o jakość oraz terminową realizację zadań
  • Przygotowywanie raportów z efektów pracy oraz analizy danych i rekomendacje
  • Udział w projektach w celu optymalizacji procesów
  • Ścisła współpraca z różnymi działami w firmie m.in. Struktura Terenowa, Operacje, HR,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Co możemy Tobie zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na okres min. 1,5 roku
  • Zdobycie doświadczenie w zarządzaniu strukturą kilku menadżerów z podległymi zespołami
  • Stałe atrakcyjne wynagrodzenie;
  • System socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetu Benefit na zajęcia sportowe, ubezpieczenie PZU na preferencyjnych warunkach);
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how;
  • Wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy;
  • Udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku usług finansowych;
  • Możliwość tworzenia innowacyjnych procesów w Contact Center
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy