Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyP.O. Kierownika Działu Obsługi Klienta
KRUK S.A.O firmie
- Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, PolskaSzczawno-Zdrój, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
KRUK S.A.
Szczawieńska 2
Szczawno-Zdrój
P.O. Kierownika Działu Obsługi Klienta
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem?
- Jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną w wykonywaną pracę?
- Cechuje Cię wysoka komunikatywność i potrafisz budować partnerskie relacje?
- Posiadasz wysoką orientację na wyniki oraz potrafisz je realizować w zmieniających się warunkach?
- Umiejętnie motywujesz i angażujesz innych do realizacji celów?
- Nie boisz się samodzielnych i odpowiedzialnych zadań?
- Jesteś osobą otwartą na zmiany i posiadasz chęć i umiejętności do wprowadzania nowych rozwiązań?
- Obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie min. średniozaawansowanym nie stanowi dla Ciebie problemu?
Jeśli Twoje odpowiedzi są na ’TAK’, oznacza to, że będziesz czerpał/a satysfakcję z pracy na oferowanym stanowisku.
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość procesów windykacyjnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie
Najważniejsze zadania Kierownika Działu to:
- Kompleksowe zarządzanie strukturą kilku zespołów Contact Center (Strefa A):
- Organizowanie i monitoringpracy podległego działu
- Rozwój kompetencji i wsparcie podległego zespołu Liderów
- Przeprowadzanie przez zmiany
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów strefy
- Kreowanie i wprowadzanie optymalizacji pracy strefy oraz całego obszaru
- Dbanie o jakość oraz terminową realizację zadań
- Przygotowywanie raportów z efektów pracy oraz analizy danych i rekomendacje
- Udział w projektach w celu optymalizacji procesów
- Ścisła współpraca z różnymi działami w firmie m.in. Struktura Terenowa, Operacje, HR,
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Co możemy Tobie zaoferować:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na okres min. 1,5 roku
- Zdobycie doświadczenie w zarządzaniu strukturą kilku menadżerów z podległymi zespołami
- Stałe atrakcyjne wynagrodzenie;
- System socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetu Benefit na zajęcia sportowe, ubezpieczenie PZU na preferencyjnych warunkach);
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how;
- Wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy;
- Udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku usług finansowych;
- Możliwość tworzenia innowacyjnych procesów w Contact Center
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne