Oferta pracy

P2P Customer Service Analyst with English

Michael Page

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowa spółka o kapitale francuskim, oferująca kompleksowe wyposażenie niestrategiczne dla przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy poszukujemy osoby na stanowisko P2P Customer Service Analyst z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie i wdrażanie cyfrowych rozwiązań P2P w celu zoptymalizowania procesów zakupowych

  • Praca nad efektywną współpracą z klientami - tworzenie dedykowanych plików katalogowych dla klienta, konfigurowanie katalogów PunchOut za pomocą systemu ERP oraz zewnętrznych systemów

  • Dbałość o integrację transakcji (EDI) we współpracy z działem IT, partnerami zewnętrznymi i klientami

  • Wsparcie klientów i proponowanie rozwiązań w przypadkach problemów technicznych

  • Analiza rozwiązań E-Business używanych przez klientów w celu wprowadzania jak najlepszej integracji

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe

  • Minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP

  • Mile widziana znajomość technologii wymiany danych miedzy systemami XML, CXML i ESB

  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne pozwalające na budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami

  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie

Pracodawca oferuje

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • liczne świadczenia pozapłacowe

  • pakiet premiowy

  • możliwość pracy w trybie hybrydowym

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone