reklama

Praca paid social media specialist

Mamy dla Ciebie 22 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    In G2A you will be responsible for: Implementation of Facebook Ads / Instagram Ads campaigns including: Implementation and work in the Twitter / Reddit / LinkedIn ecosystem Reporting directly to the Head of department Team cooperation on product...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • 16 lokalizacji
    Praca stała w jednej z siedzib Cube Group: Warszawa (Puławska 99a) lub Gdańsk (Centrum Biznesu Zieleniak, Wały Piastowskie 1/715) lub możliwa praca zdalna na terenie całego kraju . TWOJE ZADANIA ... Czy w obecnej pracy czujesz, że możesz więcej,...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Kraków
    Kogo szukamy? Doświadczonej osoby, która będzie prowadzić reklamy Facebook Ads (na Facebooku, Instagramie, Messengerze i Audience Network) nastawione na zwiększanie sprzedaży w e-commerce. Praca polega na dalszym rozwijaniu usługi, szukaniu lub...
    opublikowana: 30 czerwca 2020
    • Rzeszów
    In G2A you will be responsible for: Implementation of Facebook Ads / Instagram Ads campaigns including: Implementation and work in the Twitter / Reddit / LinkedIn ecosystem Reporting directly to the Head of department Team cooperation on product...
    opublikowana: 27 czerwca 2020
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmować? samodzielny nadzór nad emisją kampanii w mediach społecznościowych – wdrażanie, optymalizacja, raportowanie. opracowywanie raportów z obecności profili marki w mediach społecznościowych, obsługa kampanii bannerowych,...
    opublikowana: 26 czerwca 2020
    • Warszawa
    Jako Paid Social/Facebook Planner Twoim zadaniem będzie ciągłe planowanie, optymalizacja, testowanie i rozwijanie płatnych kampanii wydajnościowych na Facebooku, gromadzenie wiedzy w organizacji, udowadnianie swojej wiedzy specjalistycznej w tym...
    opublikowana: 25 czerwca 2020
    • Warszawa
    Twoim zadaniem będzie: prowadzenie i planowanie działań reklamowych z wykorzystaniem narzędzi SEM i technologii Facebook oraz innych wydawców wchodzących w skład Social media: przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii przygotowanie i...
    opublikowana: 24 czerwca 2020
reklama