Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Partner prowadzący Placówkę Partnerską

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Chełmża

    Chełmża, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowo zarządzasz placówką partnerską

  • doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych

  • pozyskujesz nowych Klientów

  • sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta

  • godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami

  • przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w banku

Nasze wymagania

  • masz zarejestrowaną własną firmę lub jesteś gotowy rozpocząć własną działalność gospodarczą

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów

  • znasz lokalny rynek

  • jesteś zaangażowany, uczciwy, przedsiębiorczy

  • oczekujesz atrakcyjnego wynagrodzenia prowizyjnego

To oferujemy

  • gwarantujemy Ci udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce

  • udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych

  • zaprosimy Cię do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych

  • zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Wywiad telefoniczny

3

Rozmowa rekrutacyjna

4

Decyzja o podjęciu współpracy

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank. Od lat jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców i posiadamy Certyfikat Wiarygodności POF, który potwierdza zgodność naszych umów franczyzowych z Europejskim Kodeksem Etyki Udzielania Franczyzy.

Przewiń do profilu firmy

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • Dni CAriery, to spotkania, konsultacje i szkolenia wspierające zdobywanie nowych kompetencji i wiedzy.

  • Catalizator Twojego Biznesu jest programem rozwojowym oferującym inspirujące spotkania i szkolenia z ekspertami na tematy związane z zarządzaniem zespołem i sprzedażą

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj lub wysłanie dokumentów z nazwą miejscowości w temacie maila na adres: [email protected]