Oferta pracy

Payroll and HR Coordinator with French

Global Business Travel Poland S.A.

9 00010 000 brutto / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Zajmujemy się obsługą administracyjno-płacową dla naszych pracowników American Express Global Business Travel zlokalizowanych w blisko 20 krajach Europy. Poszukujemy nowej osoby do zespołu odpowiedzialnego za rynek francuski. Jeśli chcesz lepiej poznać Administrację Personalną i Płace oraz wziąć udział w rozwijaniu naszych usług, nie wahaj się i aplikuj!

Z nami:

- zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi płac na rynku francuskim,

- staniesz się ekspertem systemu Workday, jednego z najpotężniejszych systemów HR na świecie,

- nauczysz się zarządzać danymi i przygotowywać raporty HR,

- poznasz krajowe przepisy prawa pracy w całej Europie,

- odkryjesz strukturę i polityki międzynarodowej firmy, lidera branży usług turystycznych,

- będziesz wdrażać usprawnienia procesów,

-opanujesz zarządzenie legalnością danych.

Nasze wymagania

  • biegle mówisz po francusku,

  • znasz angielski w komunikatywnym stopniu,

  • interesujesz się środowiskiem HR,

  • cechujesz się samodzielnością, dokładnością i dbałością o szczegóły,

  • jesteś chętny do współpracy w młodym zespole profesjonalistów,

  • jesteś gotowy na rozwój i dobrą zabawę!

  • Reszty Cię nauczymy!

To oferujemy

  • unikatowe doświadczenie w bezpośredniej pracy we francuskiej administracji kadrowo-płacowej (zaawansowane procesy płacowo-administracyjne),

  • konkurencyjne wynagrodzenie (8 000-9 000 zł brutto),

  • możliwość pełnej pracy zdalnej (oferujemy dodatek do wyposażenia domowego biura oraz miesięczną rekompensatę kosztów energii),

  • pakiet benefitów (Multisport, Medicover - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, anonimowy dostęp do bezpłatnych sesji psychologicznych).

  • Jeśli z nami zostaniesz: Okres próbny trwa 3 miesiące, a po nim przedłużamy umowę na czas nieokreślony!

O nas

W American Express GBT działając szybciej niż kiedykolwiek, wprowadzamy nowe strategie, produkty i usługi, które zrewolucjonizują branżę turystyczną. Sukces naszych klientów biznesowych to także nasz sukces, dlatego wkładamy serce, aby pomóc im osiągnąć wyniki przekraczające wszelkie oczekiwania. Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się zarządzaniem podróżami. Budujemy sojusze z najlepszymi globalnymi dostawcami usług turystycznych i wzmacniamy naszą pozycję jako partnera dla firm każdej wielkości, które poszukują usług na najwyższym poziomie. Będziesz pod wrażeniem.

Jakie są nasze wartości:

Naszą polityką jest zapewnienie równych szans zatrudnienia wszystkim osobom w oparciu o kwalifikacje i zdolności zawodowe, bez względu na wiek, płeć, niepełnosprawność, tożsamość płciową, orientację seksualną, kolor skóry, religię, wyznanie, obywatelstwo, pochodzenie narodowe i etniczne lub stan cywilny. Utrzymujemy i zobowiązujemy się utrzymywać niedyskryminujące środowisko wolne od dyskryminacji i przemocy.

American Express Global Business Travel (GBT) is the world’s leading business partner for managed travel. We help companies and employees prosper by making sure travelers are present where and when it matters. We keep global business moving with the powerful backing of 16,000 travel professionals in more than 140 countries. Companies of all sizes, and in all places, rely on GBT to provide travel management services, organize meetings and events, and deliver business travel consulting.