Oferta pracy

People & Culture Generalist

IKEA Retail, PoznańO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

IKEA Retail, Poznań

Szwedzka 10

Poznań

 
PEOPLE & CULTURE GENERALIST, IKEA RETAIL, POZNAŃ

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi.  Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż Twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy. 

 

O Tobie:

  • masz znajomość narzędzi i metod pracy w procesach takich jak: rekrutacja, rozwój kompetencji, szkolenia, oceny pracownicze, sukcesja (wymagane),
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR lub projektach związanych z zarządzaniem ludźmi,
  • utożsamiasz się z wartościami IKEA,
  • znasz podstawy polskiego prawa pracy,
  • elastycznie i z łatwością dostosowujesz się do zmieniających się warunków charakterystycznych dla branży retail,
  • jesteś osobą, która pasjonuje się ludźmi, mocno wierzy w potencjał i jest zorientowana na wsparcie współpracowników,
  • chętnie wychodzisz z inicjatywą i masz doskonałe umiejętności nawiązywania kontaktów w połączeniu z umiejętnością budowania relacji opartych na zaufaniu,
  • masz ciekawość i otwartość na nowe pomysły oraz umiejętność zmiany perspektywy (od szczegółu do całościowego obrazu),
  • posiadasz wiedzę i doświadczenie w zakresie procesów HR, za które odpowiedzialność należała całkowicie do Ciebie,
  • masz motywację do pracy w zespole, a także gotowość do samodzielnego wykonywania zadań,
  • szukasz nowych, kreatywnych rozwiązań i atrakcyjnych motywatorów,
  • do swoich zadań podchodzisz odpowiedzialnie, a w działaniu cechujesz się konsekwencją i samodzielnością,
  • chętnie rozwiązujesz problemy i posiadasz wysokie zdolności organizacyjne,
  • w sposób pewny i jasny komunikujesz się z osobami na różnych poziomach w organizacji,
  • posługujesz się językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B1.

O stanowisku:


Jako People & Culture Generalist będziesz współodpowiedzialny za efektywne funkcjonowanie biznesu poprzez wdrażanie i realizację strategii HR.


Główne zadania:

  • realizacja strategii i planu działań działu People & Culture oraz celów wyznaczonych przez People & Culture Managera,
  • szerzenie wartości IKEA wśród pracowników oraz podejmowanie działań i praca oparta o te wartości,
  • bieżące wsparcie menedżerów w rozwoju i motywowaniu pracowników oraz budowaniu pozycji lidera,
  • prowadzenie szkoleń i koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników,
  • stała współpraca z menedżerami w realizacji cyklicznych procesów z obszaru zarządzania ludźmi tj. identyfikacji talentów, procesu planowania działań rozwojowych, procesu oceny rocznej, budowania i rozwoju struktury itp.,
  • dbanie o utrzymywanie zaangażowania i dobrostanu (health&wellbeing) pracowników poprzez współpracę i pozyskiwanie wiedzy o warunkach pracy oraz realizowanie inicjatyw związanych ze zdrowiem i samopoczuciem pracowników na poziomie sklepu/jednostki,
  • samodzielne wdrażanie projektów z obszaru zarządzania ludźmi,
  • monitorowanie i praca z kluczowymi KPI’s w dziale People & Culture, wspieranie menedżerów rekrutujących w procesach rekrutacyjnych zgodnie z przyjętą strategią,
  • odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników (onboarding),
  • współpraca z agencjami pracy tymczasowej,
  • praca administracyjna w systemie rekrutacyjnym i szkoleniowym IKEA,
  • organizacja eventów sezonowych,
  • budowanie marki IKEA jako atrakcyjnego pracodawcy na lokalnym rynku.

Chcemy: 

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę, 
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby, 
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,  
  • doceniać Twoje osiągnięcia,  
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

 

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.


W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.
 

 

Czujesz, że to praca dla Ciebie?

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy