Oferta pracy

People Partner

Grupa AilleronO firmie

Grupa Ailleron

al. Jana Pawła II 43a

Kraków

Ailleron jest ekspertem w budowaniu rozwiązań technologicznych. Tworzymy innowacyjne produkty dla największych banków, fin-techów, operatorów komórkowych i międzynarodowych sieci hotelowych. Zatrudniamy ponad 600 specjalistów, a z naszymi technologiami na co dzień docieramy do ponad 150 milionów klientów na 4 kontynentach. Nasze biura znajdują się nie tylko w Europie, ale też w Stanach Zjednoczonych, Singapurze i Australii. W Polsce jesteśmy w 4 miastach, a główna siedziba mieści się w Krakowie, gdzie kreujemy nasze produkty i definiujemy strategie ich rozwoju i promocji. Międzynarodowe środowisko pozwala nam doskonale orientować się w potrzebach zróżnicowanego rynku i już dziś kreować nowoczesne trendy.
People Partner
Your role is to be a main contact point and advisor for managers on people programs, provide tactical and operational people related expertise and support to create an excellent employee experience. As a People Partner you are responsible for implementing people agenda and initiatives.
 

What You'll Be Doing

  • Support of Managers - Provide relevant support, coaching, feedback and tools to managers
  • Workforce planning & recruitment - Support managers on competences needed, candidate profiles and collaborate with the Recruitment team for an effective and qualitative recruitment process as well as an excellent candidate experience.
  • On and offboarding - Assist and advise managers on best practices for on/off-boarding
  • People Analytics & Data - Proactively prepare & monitor people data, provide reports and analytics to be able to take decisions on relevant data and analytics
  • Learning & Development – Support managers on training and development initiatives with L&D team engagement
  • Coordinate employment relations aligned with local labor law
  • People & Culture projects & initiatives - Participate in or lead internal projects & initiatives to maintain and drive company’s culture & values
  • Operational excellence - Ensure that systems, administrative processes and tasks are carried out correctly and timely. Seek and introduce process improvement ideas.

Who are we looking for?

  • Min. 2-3 years of experience in a similar role handling all aspects of the people life cycle 
  • Experience from a rapid growing organisation/startup is an advantage
  • Understanding of local employment legislation
  • Strong interpersonal skills to communicate professionally with managers and employees, support and influence business managers in specific people matters and the ability to build and maintain trust
  • Self-motivated and flexible with a "can-do" solution-focused approach
  • A collaborative team player with positive and supportive attitude, passionate about people
  • Excellent Polish and English spoken and written

Co oferujemy
poza ciekawymi projektami?

  • Elastyczne
    zatrudnienie
  • Podnosimy
    kompetencje
  • Zdrowa
    energia
  • Dbamy
    o zdrowie
  • Uczymy
    angielskiego
  • Biblioteka
  • Spotkania
    po pracy
  • Globalne
    Know-How

Oświadczam, że udzielam Ailleron S.A. z siedzibą w Krakowie, KRS: 0000385276 (dalej: „Ailleron”), zgody na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu aplikacyjnych w celach udziału w procesie rekrutacyjnym. Dane przetwarzane będą do dnia odwołania zgody. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędna dla celów rekrutacji. Osobie podającej odnośne dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, do uzyskania ich kopii, do ich poprawiania, usunięcia, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania oraz do cofnięcia zgody. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie poprzez wysyłając wiadomość na adres:  [email protected]

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy