Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

People Services Advisor - German Speaking

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    We are looking for:
    People Services Advisor - German Speaking
    At Global Business Services
    Warsaw Mokotów

    About AkzoNobel

    AkzoNobel has a passion for paint. We’re experts in the proud craft of making paints and coatings, setting the standard in color and protection since 1792. Our world class portfolio of brands – including Dulux, International, Sikkens and Interpon – is trusted by customers around the globe. Headquartered in the Netherlands, we operate in over 80 countries and employ around 35,000 talented people who are passionate about delivering the high performance products and services our customers expect. For more information please visit www.akzonobel.com

    Perks & Benefits

    • Educational sponsorship
    • Laptops Monitors
    • Home office
      if you wish
    • Medical package
    • Modern and colorful office
    • Integration events
    • Career mobility
    • Colourful culture

    Responsibilities:

    • Trouble-shoot, research and resolve issues and provide customers with information oradvice in case of straightforward to moderately complex issues in line with turn-around time SLA’s and quality standards,
    • Update systems with straightforward data entry requests, focusing on efficiency and quality processing,
    • Under general supervision, respond to basic and moderately complex inquiries about policies and procedures,
    • Using process knowledge to show customers how to retrieve information through the various channels (HR Portal),
    • Maintain and monitor case management tickets according to SLA’s.

    Stakeholder management

    • Refer complex cases or questions that require follow-up to People Services Specialists (Tier 2) or management and communicate effectively with requestor,
    • Identify returning questions and/or opportunities for improvement on work processes, techniques and systems and make a suggestion for improvement to the team leader.

    Execution of activies

    • Handle all incoming HR, payroll and HR-IT related queries from AkzoNobel employees and contribute to the customer satisfaction within People Services by excellent communication,
    • Assist on projects when assigned.
    • Respond to first-line (Tier 1) questions and cases submitted via telephone or e-mail and register and control client cases in the case management system,

    Essential Experience

    Candidate profile

    • 1-2 years of relevant experience in a customer service environment
    • Experience with HR supporting technology (case management software, telephony)
    • Fluent in English and German language, both written and verbally is required
    • Secondary Education Diploma required University degree
    • Strong customer focus and problem-solving skills

    Desirable Experience

    • Strong interpersonal communication skills and confidence to effectively work with all levels of the organization
    • Communicative and collaborative: Ability to interpret and apply HR policies and procedures
    • Flexible and stress resistant
    • Ability to work in an international and multicultural environment

    Recruitment code: 1-3

    Make sure you insert the following statement along with your CV:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Akzo Nobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowiaków 48 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dowiedz się więcej poprzez zapoznanie się z klauzula informacyjną.

    Klauzula informacyjna

    Administratorem danych osobowych jest Akzo Nobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowiaków 48. Państwa Dane przetwarzane będą w celach prowadzenia rekrutacji na rzecz Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda wyrażona ww. celu. Oprócz Administratora odbiorcą Państwa danych będą firmy prowadzące rekrutacje na rzecz Administratora. Państwa dane będą przetwarzane przez okres konieczny do zakończenia procesu rekrutacji. Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych w przyszłych celach rekrutacyjnych Państwa dane będą przetwarzane przez okres 3 lat. Przysługują Państwa następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych. Macie Państwo prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na legalność przetwarzania podjętego przed jej cofnięciem. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach rekrutacji jest wymogiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacji nie będziemy mogli wziąć Pani/Pana pod uwagę, w stosunku do przyszłych procesów.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.