reklama

Praca performance marketing specialist, Warszawa

Mamy dla Ciebie 9 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmować? planowanie i realizacja kampanii performance marketingowych w obszarach: display, mailing, mobile czy afiliacja w różnych modelach rozliczeniowych budowanie trwałych relacji z wydawcami monitoring, optymalizacja i...
    opublikowana: 8 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Obowiązki: Współtworzenie strategii oraz planu działań kampanii digital dla e-commerce w branży health Monitoring, optymalizacja i realizacja kampanii w modelach efektywnościowych Koordynacja przygotowywania kreacji reklamowych we współpracy z...
    opublikowana: 8 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Co należałoby do Twoich obowiązków: konfigurowanie i optymalizacja kampanii optymalizacja konwersji, scenariuszy automatyzacji i lead nurturingu zarządzanie GTM i trackowanie kampanii monitorowanie efektywności kampanii (analizowanie danych w...
    opublikowana: 8 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Masz doświadczenie i lubisz poznawać nowych ludzi? Wolisz robić wyniki niż czekać, aż same przyjdą? Uważasz, że najbardziej efektowny marketer to ten, który po prostu jest efektywny? Świetnie, w takim razie jest duża szansa, że pasujemy do siebie...
    opublikowana: 5 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Niejedna kampania w Google albo na Facebooku za Tobą? Umiesz szybko zarekomendować działania dostosowane do potrzeb klienta, a na dodatek wiesz, jak je wdrożyć? Potrafisz samodzielnie skonfigurować narzędzia analityczne sklepu online i znasz...
    opublikowana: 4 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Jakie zadania czekają na Ciebie: tworzenie kampanii ( Facebook Ads i Google Ads) wspierających realizację wyznaczonych KPI testowanie i ciągła optymalizacja działań w ramach prowadzonych kampanii optymalizacja wydatków marketingowych celem...
    opublikowana: 2 sierpnia 2020
    • Warszawa
    We are looking for an experienced and result driven Performance Marketing Specialist to support our Digital Marketing team in Warsaw, Poland. The Performance Marketing Specialist will be responsible for planning, creating, implementing and...
    opublikowana: 1 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Jeśli dołączysz do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za: Strategiczne planowanie i realizacja kampanii reklamowych (Google Ads i Facebook Ads) Planowanie kampanii Google Ads w połączeniu z Facebook i Instagram, kampanie e-mailowe...
    opublikowana: 30 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie: Zarządzanie budżetami reklamowymi za efekty kampanii (poziom sprzedaży online) Planowanie i zakup mediów w modelach CPC, CPL, CPO, CPS Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym na rynku Polskim...
    opublikowana: 29 lipca 2020
reklama