Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Performance Marketing Manager

Wostok HR Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Menedżer

Wostok HR Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko Performance Marketing Manager. 
Wostok HR realizuje usługi dla sektora B2B , a również rozwija nową markę własną Pomerico.com, która tworzy nowe produkty
i wprowadza towary na rynek e-commerce - w branży zdrowotnej oraz spożywczej.

Jeśli  jesteś osobą ambitną, skuteczną, zdyscyplinowaną, chętną do rozwoju nowej marki, a ponadto dbasz o zdrowie i chcesz pomagać innym to zapraszamy do udziału w naszej rekrutacji

Performance Marketing ManagerNumer ref.: Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Świętokrzyska (planowana zmiana lokalizacji biura)

Obowiązki: 

  • zarządzanie marketingiem internetowym spółki, w szczególności projektowanie, wykonywanie kampanii reklamowych ( m.in. Google Ads, FB Ads, reklamy PLA i natywne, lejki sprzedaży)
  • wykorzystywanie marketing automation
  • zarządzanie newsletterem, systemem mailingowym
  • przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań w projekcie
  • współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami
  • śledzenie trendów, konkurencji i analiza rynku
  • projektowanie witryn oraz tworzenie podstawowych materiałów (m.in. landing page) - istnieje możliwość współpracy z grafikiem oraz działem IT. 

opcjonalnie:

  • wsparcie SEO
  • projektowanie, zarządzanie, tworzenie sklepu internetowego
  • copywriting

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w obszarze budowania i optymalizacji kampanii marketingowych (w szczególności lead generation, performance)
  • praktyczna wiedza z zakresu zagadnień i procesów związanych z marketingiem i sprzedażą internetową
  • praktyczne umiejętności wyciągania wniosków, pracy z danymi i systemami dot. raportowania wyników kampanii (podstawowa analityka) 
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 - na potrzeby obsługi narzędzi marketingowych
  • podstawowe umiejętności graficzne
  • nastawienie na osiąganie celów, kreatywne rozwiązywanie problemów, samodzielność

mile widziane:

  • doświadczenie w pozycjonowaniu stron WWW (SEO)  
  • znajomość rynków zagranicznych
  • doświadczenie w copywritingu i tworzeniu perswazyjnych treści reklamowych
  • podstawowa wiedza na temat UX
  • doświadczenie w branży suplementów i/lub spożywczej (dodatkowy atut)

Oferujemy:

  • stałą współpracę w kulturze organizacyjnej nastawionej na zaufanie, partnerstwo, rozwiązywanie problemów i politykę otwartych drzwi kadry kierowniczej, 
  • wynagrodzenie podstawowe i prowizyjne
  • dynamiczny rozwój, utworzenie własnej strategii rozwoju osobistego
  • pracę w bardzo ambitnym zespole nastawionym na organiczny, a zarazem dynamiczny rozwój
  • stworzenie środowiska pracy oraz narzędzi ( m.in. laptop, telefon), które umożliwią zrealizowanie postawionych celów

opcjonalnie:

  • tworzenie własnego zespołu
  • możliwość awansu na stanowisko Marketing Director

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe zawarte w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych były przetwarzane na potrzeby procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez WOSTOK HR sp. z o.o. Niniejsza zgoda obowiązuje przez czas nieokreślony do momentu jej cofnięcia lub wniesienia przeze mnie sprzeciwu. 


Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy