Oferta pracy

Performance Marketing Manager

Morizon - Gratka

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 16 dni
    do: 11 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie budżetem reklamowym e-commerce w tym bezpośrednia odpowiedzialność za efekty kampanii (liczba generowanych leadów i poziom sprzedaży online).

  • Planowanie i zakup mediów w modelach CPM, CPC, CPL, CPS

  • Uruchamianie kampanii performance, koordynacja materiałów oraz kreacji.

  • Inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii.

  • Regularny kontakt z sieciami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii, negocjacji, rozwiązywania problemów technicznych

  • Koordynowanie budżetu kampanii, w tym optymalizacja kosztów pozyskiwania klienta

  • Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale digital oraz zarządzanie kluczowymi współczynnikami mierzącymi jakość

  • Udział w planowaniu działań marketingowych w kanale online

  • Tworzenie narzędzi on-line służących do generowania ruchu klientów oraz optymalizacja istniejących serwisów

  • Analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisach

  • Współpraca z biznesem oraz przygotowanie rekomendacji w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz

Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata popartego sukcesami doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości)

  • Znajomość narzędzi digital i wiedzę z zakresu (SEM, Programmatic display, afiliacje, video, SM)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie – min B2

  • Doświadczenie w obszarze digital marketingu i sprzedaży e-commerce

  • Rozwinięte zdolności analityczne oraz odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań

  • Dobra znajomość Google Analytics/GTM lub znajomość innych systemów monitorujących i mierzących efektywność kampanii internetowych

  • Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań

To oferujemy

  • Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B

  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia

  • Możliwość realizacji ambitnych projektów

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w realizacji celów

  • System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • nowoczesne biuro

Morizon - Gratka

Grupa Morizon - Gratka to wydawca popularnych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Posiadają one bogatą bazę ogłoszeń – blisko 500 tys. w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz ofert drobnych. Wraz z serwisami partnerskimi jak Onet.pl, Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i wieloma innymi należy do międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG.

Przewiń do profilu firmy