Performance Marketing Specialist
International Center of Events II Sp. z o.o.O firmie
- Kazimierza Gierdziejewskiego 7Warszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 11 dnido: 10 mar 2021
- Pełny etat
- Specjalista
International Center of Events II Sp. z o.o.
Kazimierza Gierdziejewskiego 7
Warszawa
International Center of Events II Sp. z o.o. Grupa IC to kilkudziesięcioosobowy zespół pełen ciekawych pomysłów, kreatywności, uporu, determinacji i profesjonalizmu. Pracę w firmie dzielimy na kilka zespołów: IC Marketing – oferujemy outsourcing marketingu IC Events – od ponad 11 lat zajmujemy się tworzeniem wydarzeń IC Media – posiadamy 4 topowe portale branżowe: Branża Fitness, Zawód Trener, Reha Biznes oraz FranczyzaINFO Aktualnie tworzymy 30 marek - naszych autorskich wydarzeń oraz obsługujemy marketingowo klientów zewnętrznych. Performance Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
Do Twoich zadań należeć będą:
Co oferujemy:
|
Grupa IC to kilkudziesięcioosobowy zespół pełen ciekawych pomysłów, kreatywności, uporu, determinacji i profesjonalizmu. Pracę w firmie dzielimy na kilka zespołów:
IC Marketing – oferujemy outsourcing marketingu
IC Events – od ponad 11 lat zajmujemy się tworzeniem wydarzeń
IC Media – posiadamy 4 topowe portale branżowe: Branża Fitness, Zawód Trener, Reha Biznes oraz FranczyzaINFO
Aktualnie tworzymy 30 marek - naszych autorskich wydarzeń oraz obsługujemy marketingowo klientów zewnętrznych.
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
-
Masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych online (Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads)
-
Masz doświadczenie w konfiguracji metod konwersji reklam i mierzenia ich skuteczności
-
Potrafisz korzystać z programów takich jak Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Analytics, Manager Firmy FB
-
Jesteś pomysłowy/a i cechuje Cię staranność
-
Posiadasz umiejętność nieszablonowego myślenia
-
Masz analityczny umysł i umiesz wyciągać wnioski z prowadzonych działań
Do Twoich zadań należeć będą:
-
Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych (Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads)
-
Ustawienie śledzenia konwersji i narzędzi do pomiaru skuteczności działań reklamowych
-
Analiza i optymalizacja płatnych kampanii, konwersji pod względem realizowanych wskaźników
-
Raportowanie i analiza wyników prowadzonych kampanii
-
Zarządzanie budżetem kampanii reklamowych
-
Kreatywny udział w wizjach/ pomysłach odnośnie projektów bieżących oraz przyszłych
Co oferujemy:
-
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
-
Regularne integracje zespołu oraz brak dress code'u
-
Pracę w bardzo dobrej atmosferze jako część zgranego zespołu bez korporacyjnego nagromadzenia procedur
-
Znaczący wpływ w rozwój wszystkich projektów
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
-
Kartę Multisport
Ogłoszenie archiwalne