Ta oferta pracy jest nieaktualna od 201 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Performance Marketing Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 28.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PERFORMANCE MARKETING SPECIALIST 
    Miejsce pracy: Warszawa

    Co chcemy Ci zaoferować?

    • Pracę w wyjątkowym zespole digitalowych ekspertów
    • Miłą, rodzinną atmosferę tworzoną przez 30-osobowy, międzynarodowy zespół
    • Możliwość rozwoju i współpracę specjalistami w obszarze Search, Afiliacja, Social, Dev, Analityka, Data Science i in.
    • Wpływ na projekty realizowane przez firmę
    • Ciekawy pakiet dużych oraz małych benefitów: bezpłatną opiekę medyczną (Allianz), owoce i napoje (gazowane i nie), lekcje języka angielskiego, cotygodniowe spotkania integracyjne
    • Przestronne, supernowoczesne biuro w Warsaw Spire

    Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:

    • Tworzenie i koordynacja kampanii performance marketing w kluczowych kanałach digital - AdWords, Facebook, e-mailing
    • Rekomendowanie nowych rozwiązań, które pomogą realizować cele poszczególnych marek
    • Monitoring i raportowanie efektywności prowadzonych działań (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Managera Reklam na FB)
    • Generowanie wartościowego ruchu na strony projektów realizowanych przez firmę
    • Odpowiedzialność za budżet performance’owy, w tym planowanie wydatków i podział budżetu na poszczególne kanały
    • Optymalizację wykorzystywanych narzędzi mającą na celu wzrost  jakości prowadzonych działań
    • Testy wariantów kampanii, w tym m.in. wariantów formatów, kreacji, modeli rozliczeń CPC, CPA, CPS, CPA itp.

    Czekamy na Ciebie jeśli:

    • Posiadasz doświadczenie w branży Online Marketing, szczególnie w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych
    • Potrafisz analizować procesy sprzedaży i estymować ich wpływ na efektywność działań mediowych
    • Potrafisz budować rekomendacje performance wobszarze wszystkich kanałów digital
    • Posiadasz doświadczenie z zakresu implementacji kampanii, w tym różnych metod integracji technologicznej z klientem
    • Myślisz analitycznie oraz sprawnie operujesz liczbami
    • Znasz dobrze narzędzia : Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads, DoubleClick
    • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację