reklama

Praca personal assistant, Polska

Mamy dla Ciebie 142 ofert
    • Grójec, Piaseczno, Tarczyn, Warszawa
    Do przyszłych obowiązków kandydata będzie należało: kompleksowa obsługa Zarządu, podtrzymywanie kontaktów biznesowych i obsługa bieżących zleceń, zakup usług: tłumaczenia dokumentów, wizytówki, pieczątki itp., bieżąca obsługa sekretariatu,...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Brzesko
    Jaka będzie Twoja rola? Wsparcie dyrektora browaru oraz menedżerów w organizacji spotkań, rozliczeniach i bieżących obowiązkach Zapewnienie sprawnego działania biura podawczego, zarządzanie zespołem pracowników administracji Nadzór i ocena...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Lublin
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało : wsparcie w zakresie planowania i organizacji pracy Dyrektora, zarządzanie kalendarzem spotkań, bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Lokalizacja: Pieńków (okolice Warszawy) Obowiązki: prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora, a także organizacja i rozliczanie podróży służbowych organizacja, obsługa i uczestnictwo w spotkaniach służbowych nadzorowanie wydatkowania budżetu...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Kraków
    Your role: Your mission as a Personal Assistant will be to support daily duties of the management team. Your scope of responsibilities will include: Responding to e-mails & handling phone conversations, Scheduling business meetings, Organizing...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
    POSTAL STEEL GROUP POLSKA międzynarodowa firma, lider w swojej branży zatrudni na stanowisku: ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne k/Poznania „Sowia" Park Przemysłowy Nr ref.: ABZ/01/2019 ...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Wsparcie zarządu w codziennych obowiązkach (sporządzanie raportów i dokumentów, organizacja spotkań) Dbanie o wizerunek biura oraz jego prawidłowe funkcjonowanie Zarządzanie przestrzenią biurową oraz utrzymywanie na bieżąco...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa Biura Zarządu Przygotowywanie prezentacji, pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu Współpraca z działem marketingu przy organizacji firmowych eventów Zarządzanie administracją biura i korespondencją...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Główne zadania na stanowisku: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu oraz ich organizacja i realizacja, Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji w organizacji, Realizacja...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Częstochowa
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Wsparcie Dyrektora Zakładu w bieżących zadaniach Zapewnienie poprawnego przepływu dokumentów i informacji Współpraca z innymi działami Prowadzenie kalendarza spotkań Organizacja podróży służbowych oraz...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama