Oferta pracy

Personnel Administration and Payroll Specialist with Portuguese

Ingka Business Service Center sp. z o.o.

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie danymi płacowymi i osobowymi w ramach SAP/R3 HR zgodnie z dokumentami i procedurami,

  • zapewnienie, aby procesy kadrowo-płacowe były zgodne z globalnymi procesami/wskazówkami, normami prawnymi i podatkowymi, wymogami specyficznymi dla Portugalii oraz zgodne z obowiązkami prawnymi i wymogami audytu wewnętrznego,

  • zapobieganie i korygowanie błędów w naliczaniu wynagrodzeń,

  • wsparcie działań podczas wdrażania nowych inicjatyw i polityk,

  • monitorowanie jakości usług w swoim obszarze odpowiedzialności i współpraca z innymi działami w ramach IKEA oraz zewnętrznymi partnerami.

Nasze wymagania

  • komunikacja to klucz do sukcesu! Znasz język portugalski i angielski,,

  • jesteś otwarty/otwarta na ludzi,

  • masz analityczny umysł i jeteś świetny/świetna w organizacji czasu pracy, znasz bardzo dobrze pakiet MS Office,

  • praca z danymi oraz kontakt z ludźmi to dla Ciebie bułka z masłem,

  • szukasz rozwiązań i chcesz by Twoje pomysły byly brane pod uwagę,

  • bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz i nie boisz się przejąć inicjatywy,

  • masz doświadczenie w pracy w obszarze Administracji oraz Kadr i Płac,

  • posiadasz dobrą znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz systemu SAP/R3 HR,

  • jeśli posiadasz wykształcenie z zakresu rachunkowości lub kadr i płac będzie to plus dla Ciebie!

  • doświadczenie w pracy z SAP SuccessFactors, ServiceNow mile widziane.

To oferujemy

  • zdalny/ hybrydowy styl pracy

  • nasze biuro zostało zaprojektowane zgodnie z ideą „Activity-based office”. Oznacza to, że jest podzielone na strefy odpowiadające różnym rodzajom zadań, jakie wykonujemy każdego dnia.

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,

  • zatrudnienie w pełnym i niepełnym wymiarze godzin

  • program lojalnościowy Tack! dla pracowników

  • prywatna opieka medyczna dla pracowników IKEA i ich rodzin,

  • system kafeteryjny (w tym np. karta Multisport),

  • ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków i plan emerytalny,

  • nagrody jubileuszowe, prezenty oraz imprezy okolicznościowe

  • dofinansowanie nauki języków obcych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • bony żywieniowe

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

RAZEM JAKO ZESPÓŁ

Dołączając do zespołu będziesz wsparciem nie tylko dla wewnętrznych działów HR w IKEA, ale także dla współpracowników IKEA w różnych krajach, we wszystkich kwestiach związanych z administracją kadrową i płacami. Twoim zadaniem będzie dbanie o jakość i poprawność danych personalncyh pracowników.

Ingka Business Service Center sp. z o.o.

Hej! We are Ingka Business Service Center and we are part of Global Business Operations. As the European Hub of GBO we provide Finance ​and HR services and support over 20 countries in the world. ​Currently we are almost 500 co-workers representing 20 nationalities working from Poznań (Poland).

Przewiń do profilu firmy