Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Planista Zapasu - Centrum Dystrybucyjne Skarbimierz

  • Skarbimierz (pow. brzeski), opolskie
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 10.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Planista Zapasu - Centrum Dystrybucyjne Skarbimierz
    Miejsce pracy: Skarbimierz (pow. brzeski)
    M410

    Opis stanowiska:

     

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za monitorowanie zapasu w celu zapewnienia dostępności produktów w Centrum Dystrybucyjnym, a także:

     

    • tworzenie prognoz zamówień, przygotowanie i składanie zamówień na towar u dostawców, wyjaśnianie niezgodności pomiędzy zamówieniami a dostawą, kontrola terminowości dostaw, koordynowanie procesu zwrotu towarów do dostawców,
    • planowanie wielkości przyjęć do Centrum Dystrybucyjnego z uwzględnieniem możliwości rozładunkowych i dostaw do sklepów,
    • przygotowywanie analiz w zakresie poziomu sprzedaży, zamówień ze sklepów, możliwości transportowych,
    • przygotowywanie raportów dla działu operacyjnego i Centrum Dystrybucyjnego, prowadzenie bazy danych estymacji i realizacji sprzedaży, rekomendowanie działań w zakresie podniesienia poziomu sprzedaży.

     

    Wymagania:

     

    • Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: Zarządzanie Produkcją, Zarządzanie, Logistyka, inne ekonomiczne.
    • Znajomość systemu klasy ERP,
    • Wysokie zdolności analityczne,
    • Dokładność
    • Odpowiedzialność,
    • Dobra znajomość Microsoft Exel,
    • Znajomość zagadnień związanych z gospodarowaniem zapasami,
    • Odporność na stres,
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
    • Dobra organizacja pracy,
    • Umiejętność pracy w zespole.

     

    Oferujemy:

     

    • Zatrudnienie w firmie będącej w Polsce liderem w swojej branży, dynamicznie się rozwijającej,
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale, który cechuje duża dynamika i różnorodność,
    • Umowę o pracę - zastępstwo,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, paczki świąteczne, karty przedpłacone, imprezy integracyjne i wiele więcej),
    • Przyjazną atmosferę pracy - zgrany zespół, zawsze chętny do pomocy.

     

     

    Powyżej podawane przez Ciebie dane osobowe w formularzu aplikacyjnym oraz we wgrywanym CV są zbierane przez nas - spółkę Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Żniwnej 5, 62-025 w Kostrzynie („Administrator”, „nas”), jako administratora Twoich danych osobowych w celu udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko do nas. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; ograniczenie przetwarzania danych; wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych, wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Nasza Polityka Prywatności jest dostępna na stronie: www.karierawjm.pl Szczegóły odnośnie przysługujących Ci praw znajdziesz tutaj: https://karierawjm.pl/wp-content/uploads/2018/05/2018-05-14-Polityka-Prywatno%C5%9Bci-Jeronimo-Martins-Polska.pdf

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości.

    Firma zatrudnia w Polsce ponad 60 tys. pracowników