Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sperasoft Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Na Kozłówce 27, 30-664 Kraków, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000547960, NIP: 6793108964,
  • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu tej i przyszłych rekrutacji; przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzania danych w procesie rekrutacji, nie dłużej niż przez okres 1 roku od wyrażenia zgody,
  • podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do osiągnięcia celu; skutkiem odmowy podania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości uczestniczenia w procesie rekrutacji,
  • przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach określonych przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected]
Keywords Studios

Player Support Agent with German [Online Recruitment]

Keywords StudiosO firmie

4,500‐5,800 zł brutto / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Keywords Studios

Murckowska 18B

Katowice

Keywords Studios Group is a global service provider for game developers. At Keywords, we are using our passion for games, technology and media to create a global services platform for video games and beyond. We aim to become the “go-to” provider of technical services. We have created a unique platform supporting game industry worldwide. We are operating from 50+ Studios located across 4 continents and 21 countries.

We are proud to support industry leaders around the world. Do you know: Assassin’s Creed, FIFA, League of Legends, Mafia III, Mass Effect, Mobile Strike, Overwatch, War Dragons, Watch Dogs or Vainglory?

On top of Player Support, Keywords offers 6 other service lines: Art Services, Engineering, Audio Services, Functionality QA, Localization and Localization QA.

Player Support Agent
with German
Workplace: Katowice

Responsibilities

  • You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone).
  • You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game.
  • You would assist the developer by forwarding them important information from all the issues you handle with customers.

Requirements

  • Fluent in German.
  • Communicative in English. Fluency in English is a plus!
  • Interest in video games.
  • All eligible candidates will be required to take our Language Tests to better evaluate their written skills.
  • Ready to work in a studio located in Katowice, Poland.

Benefits

  • Work on interesting projects.
  • Possibility to grow within the gaming industry.
  • Salary depending on your profile and experience, between 4500 PLN to 5800 PLN gross.
  • Benefits package - private medical care & MultiSport card.
  • Free beverages & fresh fruits.
  • Free parking spot within the business complex.
  • Friendly atmosphere.
  • Chill-out zone with video games.
  • Company parties.
  • The casual and fun work environment.
  • Pleasant location in the business area “Green Park”.

Good luck and we look forward to meeting you!

Please send your CV in ENGLISH while applying for the position using the button below.

Prosimy o dodanie w CV następującej klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Keywords Studios Group is a global service provider for game developers. At Keywords, we are using our passion for games, technology and media to create a global services platform for video games and beyond. We aim to become the “go-to” provider of technical services. We have created a unique platform supporting game industry worldwide. We are operating from 50+ Studios located across 4 continents and 21 countries.

We are proud to support industry leaders around the world. Do you know: Assassin’s Creed, FIFA, League of Legends, Mafia III, Mass Effect, Mobile Strike, Overwatch, War Dragons, Watch Dogs or Vainglory?

On top of Player Support, Keywords offers 6 other service lines: Art Services, Engineering, Audio Services, Functionality QA, Localization and Localization QA.

Player Support Agent
with German

Responsibilities

  • You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone).
  • You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game.
  • You would assist the developer by forwarding them important information from all the issues you handle with customers.

Requirements

  • Fluent in German.
  • Communicative in English. Fluency in English is a plus!
  • Interest in video games.
  • All eligible candidates will be required to take our Language Tests to better evaluate their written skills.
  • Ready to work in a studio located in Katowice, Poland.

Benefits

  • Work on interesting projects.
  • Possibility to grow within the gaming industry.
  • Salary depending on your profile and experience, between 4500 PLN to 5800 PLN gross.
  • Benefits package - private medical care & MultiSport card.
  • Free beverages & fresh fruits.
  • Free parking spot within the business complex.
  • Friendly atmosphere.
  • Chill-out zone with video games.
  • Company parties.
  • The casual and fun work environment.
  • Pleasant location in the business area “Green Park”.

Good luck and we look forward to meeting you!

Please send your CV in ENGLISH while applying for the position using the button below.

Prosimy o dodanie w CV następującej klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne