Oferta pracy

PMO - Project Manager - 100% zdalnie

Talent HillsO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Praca zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
Talent Hills to zespół wyspecjalizowanych Konsultantów, którzy od lat swoją wiedzą i ekspertyzą wspierają największe marki technologiczne w rekrutacji najlepszych Specjalistów branży IT. Należymy do niewielkiego grona firm rekrutacyjnych w Polsce, które swoją działalność w pełni koncentrują na sektorze technologii informacyjnych. Nasze bogate i wieloletnie doświadczenie gwarantuje dzisiaj Kandydatom i Klientom Talent Hills pełne zrozumienie branży, rzetelną konsultację oraz usługę rekrutacyjną najwyższej jakości.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PMO / PROJECT MANAGER
(100% zdalnie)

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja o kapitale brytyjskim wyspecjalizowana w realizacji projektów na potrzeby sektora finansów i bankowości. Aktualnie, w związku z startem długofalowego projektu globalnej transformacji jednego z największych banków na świecie, nasz Klient poszukuje doświadczonego PMO/Project Manager’a. Obejmując tę rolę odpowiadać będziesz za zarządzanie Biurem Zarządzania Projektami wraz z zespołem PMO, monitorowanie postępów projektów i raportowanie do Programme Managera. Praca realizowana jest w sposób 100% zdalny.

 

Zakres obowiązków:

  • Monitorowanie ryzyka programowego i napotkanych problemów, ewentualna eskalacja;
  • Planowanie i nadzorowanie raportowania na poziomie projektowym i programowym;
  • Zarządzanie i monitorowanie ustaleń dotyczących zarządzania projektem;
  • Monitorowanie, raportowanie i zarządzanie budżetami i wydatkami;
  • Wdrażanie standardów projektowych we wszystkich projektach;
  • Nadzór nad zarządzaniem dokumentacją projektową, dokumentami procesowymi i źródłami informacji;
  • Zarządzanie relacjami z wewnętrznymi i zewnętrznymi stronami zainteresowanymi;
  • Zapewnienie przebiegu projektu zgodnie z metodyką Agile;
  • Dzielenie się wiedzą.

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym przynajmniej 3-letnie w roli Project Manager’a lub PMO;
  • Doświadczenie w ramach złożonych, rozproszonych lokalizacyjnie projektów;
  • Doświadczenie w branży bankowości;
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne;
  • Wysokie umiejętności komunikacji, pracy w zespole i zarządzania czasem;
  • Wysokie umiejętności analityczne;
  • Samodzielność i proaktywność;
  • Znajomość narzędzi zarządzania projektami;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Udział w projekcie globalnej transformacji realizowanym na dużą skalę;
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B;
  • Pracę zdalną w 100%;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy