Podejmij wyzwanie – rozpocznij staż w Dziale Marketingu Klienckiego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Praktykant/Stażysta
  • 12.04.2018
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 12.05.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Podejmij wyzwanie – rozpocznij staż w Dziale Marketingu Klienckiego
    LOKALIZACJA: Warszawa


    DOŁĄCZ DO NAS I PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

    • poznaj narzędzia aktywujące sprzedaż w punkcie sprzedaży i dowiedz się co to POSM, WOBBLERY, BOCIANY, DISPLAY, SHELF-LINER
    • poznaj systemy wspierające sprzedaż takie jak SAP, EBI
    • pracuj z markami, będącymi liderami w swoich kategoriach
    • zapoznaj się ze strukturami sprzedaży i marketingu oraz drogą jaką pokonuje produkt od magazynu piwa aż po półkę sklepową. 

    ZAPRASZAMY CIEBIE DO NAS, JEŚLI:

    • Potrafisz szybko i trafnie wyciągać wnioski oraz przygotowywać rekomendację działań
    • Masz bardzo dobrą znajomość programu exel (mile widziana znajomość SAP)
    • Umiesz i lubisz pracować w zespole
    • Wykazujesz się dobrą organizacją pracy
    • Znasz język angielski
    • Posiadasz już pierwsze doświadczenie w branży FMCG (dodatkowy atut)
    • Jesteś studentem (IV-V rok) lub absolwentem kierunków ekonomicznych lub technicznych

    CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

    • Płatny staż na okres 6 m-cy z możliwością późniejszego zatrudnienia
    • Fajną atmosferę pracy zespołowej
    • elastyczne godziny pracy dostosowane do twoich potrzeb
    • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, które będzie procentować
    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez wysłanie CV za pośrednictwem APLIKUJ ONLINE
    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.