Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPodinspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego
URZĄD MIEJSKI KORONOWOO firmie
- plac Zwycięstwa 1, 86-008 Koronowo, PolskaKoronowo, kujawsko-pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
URZĄD MIEJSKI KORONOWO
plac Zwycięstwa 1
Koronowo
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W KORONOWIE
Podinspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale
Inwestycji i Planowania Przestrzennego
w Urzędzie Miejskim w Koronowie
- wykształcenie wyższe techniczne,
- minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe,
- doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, w tym przepisów prawa z zakresu:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Prawa budowlanego,
- Prawa zamówień publicznych,
- Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub innej ( inżynieryjnej, instalacyjnej, drogowej),
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność.
Do obowiązków pracownika na stanowisku podinspektora ds. – ds. przygotowania i realizacji inwestycji należeć będzie m.in.:
- wykonywanie zadań inwestycyjnych gminy, współpraca z drugim stanowiskiem ds. inwestycji gminnych,
- sprawowanie funkcji inwestora w stosunku do inwestycji finansowanych z budżetu gminy,
- udział w opracowaniu wspólnie z właściwymi komórkami organizacyjnymi programu rozwoju inwestycji,
- opracowanie projektów planów finansowych dotyczących inwestycji gminnych, zapewnienie efektywnego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na :
- nadzór formalny i rachunkowy w zakresie wszystkich zobowiązań dotyczących inwestycji gminnych, finansowe rozliczanie zadań inwestycyjnych,
- udział w naradach koordynacyjnych w zakresie prowadzonych inwestycji,
- odbiór zrealizowanych inwestycji, udział w odbiorze,
- współpraca z Wydziałem Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji w zakresie pozyskiwania środków finansowych z różnych funduszy i rozliczania inwestycji dotowanych,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w sprawach- realizacji infrastruktury technicznej gminy zapewniającej przygotowanie terenów pod budownictwo, drogownictwo oraz terenów przeznaczonych pod inwestycje,
- współpraca z zarządami dróg w zakresie planowania modernizacji inwestycji drogowych,
- realizacja ustaleń wynikających z prawa energetycznego dotyczących opracowania planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
- przygotowanie i udział w przetargach na opracowanie projektów budowlanych i wykonawstwo robót budowlanych,
- wykonywanie sprawozdań z wykonanych inwestycji gminnych,
- współpraca z pozostałymi stanowiskami Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 art. 13, ust. 2 pkt. 4a):
1. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Koronowie,
2. Praca częściowo w terenie – teren miasta i Gminy Koronowo,
3. Konieczność częstej komunikacji telefonicznej,
4 . Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
5. Praca przy komputerze.
Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
1. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2021 r., kształtował się na poziomie poniżej 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty przyjmowane są do 08.03.2021 r. włącznie.
- dokumenty można składać osobiście w „Kancelarii, Biurze – Podawczym” Urzędu Miejskiego w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, (pok.nr 1), w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora – ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
- dokumenty można przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, również z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko podinspektora – ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Koronowie.”
WAŻNE
APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO WYZNACZANYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
UWAGA : Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane. Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego, etapu konkursu.
Dodatkowych informacji udziela Monika Lewandowska – Dział Kadr
nr tel. kontaktowego: (0-52) 382 64 02
Uwaga:
Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej ( Biuletyn Informacji publicznej) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Koronowo (www.bip.koronowo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego
http://www.bip.koronowo.pl/?bip_id=12926&cid=7
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (wyłącznie na druku załączonym do pobrania przy naborze na stronie BIP UM w Koronowie),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające okresy zatrudnienia, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych
- oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu,
- za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Ogłoszenie archiwalne