Oferta pracy

PPC Specialist

AllegroO firmie

Allegro

Pixel

Poznań

PPC Specialist

Na czym polegać będzie Twoja praca:

  • Poprowadzisz kampanie reklamowe w Facebook Ads
  • Będziesz pracował przy projektach o dużej skali jak promowanie Allegro SMART czy Allegro Pay
  • Odpowiesz za samodzielnie przygotowywanie strategii i dopasowanie jej do promowanych kategorii produktowych 
  • Będziesz analizował i raportował efektywność prowadzonych działań używając narzędzi takich jak Google Analytics, Google Data Studio, Supermetrics, czy Kibana

Dlaczego miałbyś z nami pracować? 

  • Dział marketingu to prawie 100 specjalistów, którzy codziennie starają się przyciągnąć do Allegro jak największą liczbę użytkowników i sprawić, by wracali do nas z uśmiechem
  • Będziesz mieć możliwość bezpośredniego wpływu na kształtowanie Allegro
  • Współpracujemy bezpośrednio z działami IT, Category Managerami, Analitykami, Grafikami
  • Dzielimy się naszą wiedzą na konferencjach i szkoleniach branżowych
  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do kilkunastu milionów klientów dziennie
  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych
  • Dla około większości internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro

Ze swojej strony oferujemy:

  • Sprawdź sam/a, a oprócz tego m.in: 
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

Poszukujemy osób, które:

  • Mają min. 3 lata doświadczenia z Facebook Ads 
  • Pracowały już w branży e-commerce 
  • Dobrze znają narzędzia analityczne, pomocne w ocenie efektywności kampanii
  • Mają doświadczenie w promowaniu aplikacji mobilnych i pozyskiwaniu nowych klientów, korzystały z narzędzi do optymalizacji kampanii
  • Rozumieją na czym polega remarketing
  • Dobrze posługują się językiem angielskim (B2)
  • Chętnie współpracują z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi 
  • Lubią dzielić się wiedzą
  • Mile widziane będzie doświadczenie zarządzania kampaniami LinkedIn Ads oraz Pinterest Ads oraz znajomość narzędzia ROI Hunter

Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy