Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPPC Specialist
AllegroO firmie
- Pixel, Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Allegro
Pixel
Poznań
PPC Specialist
Na czym polegać będzie Twoja praca:
- Poprowadzisz kampanie reklamowe w Facebook Ads
- Będziesz pracował przy projektach o dużej skali jak promowanie Allegro SMART czy Allegro Pay
- Odpowiesz za samodzielnie przygotowywanie strategii i dopasowanie jej do promowanych kategorii produktowych
- Będziesz analizował i raportował efektywność prowadzonych działań używając narzędzi takich jak Google Analytics, Google Data Studio, Supermetrics, czy Kibana
Dlaczego miałbyś z nami pracować?
- Dział marketingu to prawie 100 specjalistów, którzy codziennie starają się przyciągnąć do Allegro jak największą liczbę użytkowników i sprawić, by wracali do nas z uśmiechem
- Będziesz mieć możliwość bezpośredniego wpływu na kształtowanie Allegro
- Współpracujemy bezpośrednio z działami IT, Category Managerami, Analitykami, Grafikami
- Dzielimy się naszą wiedzą na konferencjach i szkoleniach branżowych
- Poprzez stronę główną Allegro docieramy do kilkunastu milionów klientów dziennie
- Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych
- Dla około większości internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
- Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro
Ze swojej strony oferujemy:
- Sprawdź sam/a, a oprócz tego m.in:
- Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
- Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
- Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
- Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp
Poszukujemy osób, które:
- Mają min. 3 lata doświadczenia z Facebook Ads
- Pracowały już w branży e-commerce
- Dobrze znają narzędzia analityczne, pomocne w ocenie efektywności kampanii
- Mają doświadczenie w promowaniu aplikacji mobilnych i pozyskiwaniu nowych klientów, korzystały z narzędzi do optymalizacji kampanii
- Rozumieją na czym polega remarketing
- Dobrze posługują się językiem angielskim (B2)
- Chętnie współpracują z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi
- Lubią dzielić się wiedzą
- Mile widziane będzie doświadczenie zarządzania kampaniami LinkedIn Ads oraz Pinterest Ads oraz znajomość narzędzia ROI Hunter
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć
Ogłoszenie archiwalne