Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

PR Account Manager (dział Consumer)

Grayling Poland Sp. z o.o.

Grayling Poland Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 96

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowe prowadzenie projektów dla klientów z takich branż jak np. motoryzacyjna, modowa, retail, elektronika konsumencka, nowe technologie

  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji produktowej

  • zarządzanie zespołem

  • budowanie profesjonalnych relacji z klientami, interesariuszami i w ramach zespołu

  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących trendów konsumenckich

  • opracowywanie rekomendacji, materiałów eksperckich i analiz

  • przygotowywanie i zarządzanie budżetami projektów

  • zaangażowanie w procesy przetargowe

Nasze wymagania

  • min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów z zakresu brand PR/PRu konsumenckiego/produktowego

  • doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami i zespołem

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (zarówno w mowie, jak i w piśmie)

  • umiejętność wykorzystania nowoczesnych narzędzi PR oraz Digital

  • know-how dotyczący bieżącej tematyki lifestyle i trendów w komunikacji

  • znajomość dziennikarzy i mediów działających w obszarze lifestyle

  • doświadczenie we współpracy z influencerami oraz agencjami influencer marketingu

  • wysokie standardy obsługi klienta

  • odpowiedzialność za powierzone zadania, samodzielność, zaangażowanie

To oferujemy

  • możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych agencji PR w Polsce

  • jasna ścieżka rozwoju i program oceny rocznej

  • ambitne projekty dla dużych i znanych międzynarodowych marek

  • samodzielność w zarządzaniu projektami i zespołem przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych dyrektorów

  • dostęp do międzynarodowego know-how i szerokiej listy szkoleń w ramach autorskiego programu Grayling Advantage Academy

  • współpraca z międzynarodowym zespołem Grayling Ignite, który zapewnia strategiczne i kreatywne wsparcie dla klientów agencji

  • stabilna i elastyczna forma zatrudnienia (możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B)

  • elastyczny hybrydowy model pracy – 2 dni w tygodniu w biurze

  • ustrukturyzowany proces onbordingu

  • miłą i przyjazną atmosferę w zgranym zespole

  • wysoką kulturę organizacyjną opartą na współpracy, szacunku i zaufaniu

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

CV w języku polskim, prosimy przesyłać klikając w przycisk 'Aplikuj'.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Grayling Poland Sp. z o.o.

Grayling Poland jest jedną z największych agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która od ponad 25 lat wspiera rozwój klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne. Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci Huntsworth oraz hubem na region CEE.

Grayling w Polsce to ponad 50 wykwalifikowanych konsultantów w trzech działach: korporacyjnym, Public Affairs i konsumenckim i 800 na świecie, pracujących w 40 biurach w Europie, USA i Azji.

W oparciu o bogate doświadczenie i szeroką ofertę naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Budujemy relacje z szerokim otoczeniem biznesowym firmy: mediami, pracownikami, lokalnymi społecznościami, konsumentami, decydentami i influencerami. Dbamy o wiarygodność przekazu oraz chronimy wypracowany przez lata kapitał – reputację klientów i marek.

Więcej na: www.grayling.pl

Przewiń do profilu firmy