Ta oferta pracy jest nieaktualna od 263 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

PR Manager – globalna telewizja tematyczna

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 03.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.

    Dla naszego Klienta, globalnej i prestiżowej telewizji tematycznej o ugruntowanej pozycji zarówno na rynku polskim jak i globalnym poszukujemy do pracy w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko :

    PR Manager – globalna telewizja tematyczna
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: PRM/08

    Zadania:
    • pełna odpowiedzialność za koordynację wszelkich działań z obszaru komunikacji / PR dla rynku polskiego – zarówno w odniesieniu do komunikacji zewnętrznej jaki i wewnętrznej w ścisłej współpracy z regionalną dyrekcją PR dla regionu CEE,
    • opracowywanie strategii PR dla rynku polskiego, kluczowych KPI oraz ich skuteczna egzekucja,
    • nadzór nad monitoringiem mediów, tworzeniem analiz i raportów mediowych, przygotowywaniem strategii komunikacji oraz informacji prasowych, koordynacją udziału firmy w eventach branżowych (konferencjach prasowych, prezentacjach mediowych) współpracą z liderami opinii, portalami (szczególnie dotyczącymi rynku mediów) oraz dziennikarzami, celem kształtowania właściwego wizerunku firmy,
    • nadzór nad budżetem koordynowanych działań,
    • zarządzanie zespołem PR dla rynku polskiego,
    • zarządzanie projektami komunikacji w sytuacjach kryzysowych,
    • zarządzanie współpracą z zewnętrznymi agencjami, prowadzącymi działania promocyjne marek grupy,
    • odpowiedzialność za finalny kształt wszelkiej komunikacji zewnętrznej w tym oświadczeń, komunikatów, wywiadów, wystąpień publicznych kluczowych osób zarządzających, celem kształtowania właściwego wizerunku firmy,
    • zarządzanie komunikacją wewnętrzną w tym odpowiedzialność za skuteczny rozwój narzędzi komunikacji wewnętrznej,
    • analiza efektywności realizowanych działań, celem ich optymalizacji,
    • wychodzenie z inicjatywą celem kreowania nietuzinkowych form komunikacji wykraczających poza utarte schematy, wyznaczających trendy w branży i na rynku,
    • współpraca z innymi departamentami firmy.
    Oczekiwania:
    • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najchętniej zdobyte w firmie stricte z sektora mediów - idealnie w TV, choć bardzo chętnie bierzemy też pod uwagę osoby pracujące w kluczowych / globalnych agencjach PR – na stanowisku Account Manager lub pokrewnym, obsługując dużych, globalnie rozpoznawalnych klientów,
    • doświadczenie w opracowywaniu strategii działań PR oraz jej skutecznej egzekucji,
    • doskonałe wyczucie rynku mediów, analityki ryku mediów – w tym doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów mediowych, przygotowywaniu strategii komunikacji oraz informacji prasowych, koordynacji udziału firmy w eventach branżowych (konferencjach prasowych, prezentacjach mediowych),
    • doświadczenie w koordynowaniu współpracy z liderami opinii, portalami (szczególnie dotyczącymi rynku mediów) oraz dziennikarzami, celem właściwej promocji marek i działań grupy,
    • doświadczenie w zarządzaniu budżetem działań PR oraz podległym zespołem,
    • doświadczenie w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną w tym nadzór nad rozwojem narządzi komunikacji wewnętrznej,
    • umiejętność elokwentnego posługiwania się słowem pisanym i stylowego redagowania tekstów ( tzw. lekkie pióro),
    • wykształcenie wyższe – preferowane z obszaru PR, komunikacji, marketingu, filologiczne lub pokrewne,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    • umiejętność wychodzenia z inicjatywą, kwestionowania status quo celem wypracowywania nietuzinkowych rozwiązań wyznaczających trendy w branży,
    • umiejętność efektywnego i skutecznego osiągania założonych celów,
    • umiejętność pracy w międzynarodowym zespole,
    • wysoce wykształcone umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
    • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz pod presją czasu,
    • wysoki poziom kultury osobistej i obycie w rozmowach / działaniach realizowanych z najwyższą kadrą managerską,
    • doskonała organizacja pracy własnej,
    • nastawienie na skuteczne i etyczne działanie.
    Oferujemy:
    • zatrudnienie w globalnej prestiżowej grupie mediowej o unikalnej kulturze organizacyjnej, grupie będącej właścicielem jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku mediów,
    • możliwości realizowania nietuzinkowych projektów,
    • atrakcyjny pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) w języku angielskim

    Prosimy o podanie w temacie wiadomości: numeru referencyjnego oraz swojego nazwiska i imienia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. 

    Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883)"