Ta oferta pracy jest nieaktualna od 78 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

PR Manager – globalna telewizja tematyczna

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 03.08.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.

Dla naszego Klienta, globalnej i prestiżowej telewizji tematycznej o ugruntowanej pozycji zarówno na rynku polskim jak i globalnym poszukujemy do pracy w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko :

PR Manager – globalna telewizja tematyczna
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PRM/08

Zadania:
  • pełna odpowiedzialność za koordynację wszelkich działań z obszaru komunikacji / PR dla rynku polskiego – zarówno w odniesieniu do komunikacji zewnętrznej jaki i wewnętrznej w ścisłej współpracy z regionalną dyrekcją PR dla regionu CEE,
  • opracowywanie strategii PR dla rynku polskiego, kluczowych KPI oraz ich skuteczna egzekucja,
  • nadzór nad monitoringiem mediów, tworzeniem analiz i raportów mediowych, przygotowywaniem strategii komunikacji oraz informacji prasowych, koordynacją udziału firmy w eventach branżowych (konferencjach prasowych, prezentacjach mediowych) współpracą z liderami opinii, portalami (szczególnie dotyczącymi rynku mediów) oraz dziennikarzami, celem kształtowania właściwego wizerunku firmy,
  • nadzór nad budżetem koordynowanych działań,
  • zarządzanie zespołem PR dla rynku polskiego,
  • zarządzanie projektami komunikacji w sytuacjach kryzysowych,
  • zarządzanie współpracą z zewnętrznymi agencjami, prowadzącymi działania promocyjne marek grupy,
  • odpowiedzialność za finalny kształt wszelkiej komunikacji zewnętrznej w tym oświadczeń, komunikatów, wywiadów, wystąpień publicznych kluczowych osób zarządzających, celem kształtowania właściwego wizerunku firmy,
  • zarządzanie komunikacją wewnętrzną w tym odpowiedzialność za skuteczny rozwój narzędzi komunikacji wewnętrznej,
  • analiza efektywności realizowanych działań, celem ich optymalizacji,
  • wychodzenie z inicjatywą celem kreowania nietuzinkowych form komunikacji wykraczających poza utarte schematy, wyznaczających trendy w branży i na rynku,
  • współpraca z innymi departamentami firmy.
Oczekiwania:
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najchętniej zdobyte w firmie stricte z sektora mediów - idealnie w TV, choć bardzo chętnie bierzemy też pod uwagę osoby pracujące w kluczowych / globalnych agencjach PR – na stanowisku Account Manager lub pokrewnym, obsługując dużych, globalnie rozpoznawalnych klientów,
  • doświadczenie w opracowywaniu strategii działań PR oraz jej skutecznej egzekucji,
  • doskonałe wyczucie rynku mediów, analityki ryku mediów – w tym doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów mediowych, przygotowywaniu strategii komunikacji oraz informacji prasowych, koordynacji udziału firmy w eventach branżowych (konferencjach prasowych, prezentacjach mediowych),
  • doświadczenie w koordynowaniu współpracy z liderami opinii, portalami (szczególnie dotyczącymi rynku mediów) oraz dziennikarzami, celem właściwej promocji marek i działań grupy,
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem działań PR oraz podległym zespołem,
  • doświadczenie w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną w tym nadzór nad rozwojem narządzi komunikacji wewnętrznej,
  • umiejętność elokwentnego posługiwania się słowem pisanym i stylowego redagowania tekstów ( tzw. lekkie pióro),
  • wykształcenie wyższe – preferowane z obszaru PR, komunikacji, marketingu, filologiczne lub pokrewne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność wychodzenia z inicjatywą, kwestionowania status quo celem wypracowywania nietuzinkowych rozwiązań wyznaczających trendy w branży,
  • umiejętność efektywnego i skutecznego osiągania założonych celów,
  • umiejętność pracy w międzynarodowym zespole,
  • wysoce wykształcone umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz pod presją czasu,
  • wysoki poziom kultury osobistej i obycie w rozmowach / działaniach realizowanych z najwyższą kadrą managerską,
  • doskonała organizacja pracy własnej,
  • nastawienie na skuteczne i etyczne działanie.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w globalnej prestiżowej grupie mediowej o unikalnej kulturze organizacyjnej, grupie będącej właścicielem jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku mediów,
  • możliwości realizowania nietuzinkowych projektów,
  • atrakcyjny pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) w języku angielskim

Prosimy o podanie w temacie wiadomości: numeru referencyjnego oraz swojego nazwiska i imienia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. 

Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883)"

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się