Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

PR Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 14.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Need a career leep? Join us!

    Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 27 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 14 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami: Dying Light 2 oraz grą fantasy action RPG. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

    Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

    PR Manager

    (miejsce pracy: Warszawa)

     

    Zakres obowiązków:

    • budowanie i rozwijanie relacji z mediami, publikacjami opiniotwórczymi i blogerami na rynku globalnym,
    • przygotowywanie i wprowadzanie w życie strategii PR dla portfolio Techlandu,
    • organizowanie i prowadzenie wydarzeń, włącznie z wydarzeniami medialnymi, press tour’ami oraz dużymi imprezami branżowymi,
    • opracowywanie, redagowanie i zatwierdzanie materiałów takich jak alerty medialne, materiały prasowe, wywiady i inne istotne kanały komunikacyjne,
    • identyfikowanie i raportowanie trendów cyfrowych / social media, taktyk i technologii, przy opracowywaniu strategicznych zaleceń, które poprawią programy PR Techlandu,
    • ścisła współpraca z zespołem Brand Managerów oraz Social Media.

     

    Wymagania:

    • min. 3–letnie doświadczenie w pracy na stanowisku PR Manager,
    • zdolność jasnego wyrażania się w mowie i piśmie oraz doskonała znajomość mówionego i pisanego języka angielskiego,
    • zdolność do tworzenia, planowania i realizacji strategicznych i kreatywnych inicjatyw PR, samodzielnej pracy i ukierunkowania na wyniki,

    Mile widziane:

    • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu globalnej komunikacji gier AAA,
    • bycie wieloletnim graczem, z bardzo dobrą znajomością branży gier wideo i mediów growych,
    • wyższe wykształcenie w dziedzinie komunikacji, zarządzania, marketingu lub pokrewnego obszaru.

     

     

    Czego szukasz w nowej pracy?

    Jednej rzeczy z poniższej listy nie możemy obiecać…

    • CIEKAWE PROJEKTY - Tworzymy dwie gry AAA o łącznym budżecie 100 milionów dolarów, produkowane oddzielnie przy wykorzystaniu wspólnej technologii.
    • CZAS NA ROZWÓJ - Otrzymasz indywidualny budżet oraz dodatkowe dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach.
    • REALNY WPŁYW - Czy jesteś branżowym wyjadaczem, czy młodym talentem, Twoja praca i umiejętności mają realny wpływ na projekt i pracę zespołu.
    • IMPREZY I ROZRYWKA - Automaty do gier, grill, własna kantyna i mnóstwo konsol dostępnych w biurze. Pyszne jedzonko, sporo procentów oraz świetna muzyka na firmowych imprezach.
    • BIURO W HARRAN - W pełni wyposażony pokój tylko dla Ciebie. Zapewniamy drut kolczasty, lampy ultrafioletowe i inne środki przeciwzombiacze.
    • OKAZJA, BY UCZYĆ - Podziel się swoją wiedzą poprzez firmowy Program Mentoringowy lub spróbuj swoich sił jako wykładowca na zaprzyjaźnionych uczelniach.
    • ELASTYCZNA PRACA - Wiemy, jak ważna jest równowaga między pracą, a życiem osobistym, dlatego stosujemy elastyczne godziny pracy.
    Dying Light - Dead Island - Call of Juarez