Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VALUEIMPEX sp. z o.o. z siedzibą w: Torowa 3B, 42-280 Częstochowa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor zarządzający

VALUEIMPEX sp. z o.o.

  • Częstochowa

    Częstochowa, śląskie
  • ważna jeszcze 5 dni
    do: 30 mar 2023
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca z Zarządem Spółki.

  • Opracowywanie strategii i celów firmy.

  • Planowanie i kontrolowanie budżetu.

  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi.

  • Sporządzanie raportów finansowych.

  • Zarządzanie zespołem pracowników.

  • Rekrutowanie i szkolenie pracowników.

  • Motywowanie pracowników.

  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności.

  • Planowanie i monitorowanie realizacji planów sprzedażowych.

  • Opracowywanie strategii sprzedażowych.

  • Budowanie relacji z klientami.

  • Nadzór nad zarządzaniem magazynem i logistyką.

  • Planowanie zapasów.

  • Koordynowanie procesów logistycznych.

  • Monitorowanie kosztów magazynowania.

  • Zarządzanie marketingiem.

  • Opracowywanie strategii marketingowych.

  • Koordynowanie kampanii reklamowych.

  • Rozwiązywanie problemów oraz dbanie o dobre relacje z klientami i partnerami biznesowymi.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, np. zarządzanie, ekonomia, handel.

  • Minimum 5 kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich lub na podobnym stanowisku.

  • Znajomość specyfiki branży handlowej.

  • Umiejętność planowania i realizacji strategii biznesowej.

  • Umiejętność zarządzania finansami i kontroli budżetowej.

  • Umiejętność negocjacji handlowych i budowania relacji z klientami.

  • Znajomość rynku reklamowego i marketingowego.

  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników.

  • Umiejętność rekrutacji i szkolenia pracowników.

  • Umiejętność delegowania zadań i odpowiedzialności.

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją.

  • Skuteczna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.

  • Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania.

  • Kreatywność i innowacyjność w podejmowaniu decyzji.

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

  • Prawo jazdy kat.B.

  • Odpowiedzialność za osiągane wyniki.

  • Lojalność i zaangażowanie w pracę na rzecz firmy.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom na podstawie umowy B2B.

  • Stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie.

  • Pakiet medyczny.

  • Możliwość realnego wpływu na strategię i kształtowanie procesów firmy.

  • Wsparcie merytoryczne dotyczące wykonywanych obowiązków.

  • Niezbędne narzędzia pracy.

O nas

Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija. Działamy w wielu branżach wykorzystujących profile aluminiowe oraz stalowe, m.in. OZE, Okna, Ogrodzenia, Ekrany dźwiękochłonne i inne. Jesteśmy certyfikowanym producentem systemów montażowych pod panele fotowoltaiczne. W swojej ofercie posiadamy również elementy złączne, rozdzielnice antyprzepięciowe jak i panele fotowoltaincze. Współpracujemy z odbiorcą przemysłowym oraz hurtowym. Siedziba firmy mieści się w Częstochowie, posiadamy dwa magazyny: w Częstochowie oraz w Mikołowie.