Oferta pracy

Praca na recepcji/Koordynacja pracy biura

Sodexo Polska Sp. z o.o.

4 8005 000 brutto / mies.
  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Monitorowanie stanu biura oraz planowanie czynności konserwacyjnych

  • Planowanie oraz wdrażanie działań sugerowanych przez dział Security (fire warden, fire drill, BCM)

  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami oraz zarządcą budynkowym

  • Globalne oraz lokalne raportowanie

  • Współpraca z działem Real Estate i Space Management – planowanie i koordynacja działań związanych z przeprowadzkami, remontami, dostawami

  • Monitorowanie wykorzystania budżetu zgodnie z założonym planem

  • Administracja wewnętrznego systemu rezerwacyjnego oraz prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych

  • Koordynacja wewnętrznych wydarzeń, planowanie wewnętrznej komunikacji

  • Przyjmowanie gości wchodzących do biura, wydawanie kart dostępu

  • Przyjmowanie poczty oraz wysyłanie/przyjmowanie przesyłek kurierskich

  • Zarządzanie i rejestracja zużycia środków chemicznych, spożywczych oraz materiałów biurowych

  • Wykonywanie dodatkowych poleceń służbowych od przełożonych

  • Ewentualne dodatkowe obowiązki zlecone przez przełożonego

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - poziom C1

  • Odpowiedzialność, skrupulatność, wysoki poziom kultury osobistej oraz szacunek do drugiej osoby

  • Znajomość pakietu Office - Word/Excel/PowerPoint

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy biurowej

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie

  • Rozwój w międzynarodowym środowisku

  • Benefity pracownicze

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • kawa / herbata

  • karty przedpłacone

  • Refundacja kosztów za okulary korygujące wzrok

  • Bony na święta