reklama

Praca pracownik ds. obsługi reklamacji, Polska

Mamy dla Ciebie 9 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Łódź
    Czego się po nas spodziewać? Gwarantujemy Ci rozwój zawodowy oraz wsparcie w trakcie wdrożenia Ubezpieczymy Ciebie i Twoją rodzinę, abyś miał/a spokojną głowę Atrakcyjnego wynagrodzenia podstawowego Dwuzmianowej pracy od poniedziałku do piątku...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI: Rozpatrywanie wpływających zapytań i reklamacji od Klientów Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami w celu poinformowania go o statusie reklamacji Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu pozyskania informacji...
    opublikowana: 17 października 2019
    • Chorzów
    Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Klientów flotowych w ramach usługi zarządzania serwisem flot, na którą składa się m.in.: koordynacja procesu reklamacyjnego weryfikacja użytych części w porozumieniu z działem technicznym weryfikacja zasadności...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Pułtusk, Kleszewo (pow. pułtuski)
    Opis stanowiska: przyjmowanie, ocena i rozpatrywanie reklamacji klientów współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji przygotowywanie odpowiedzi i wyjaśnień na reklamacje klientów monitorowanie obiegu i zapewnienie...
    opublikowana: 8 października 2019
    • 3 lokalizacji
    przyjmowanie zgłoszeń od klientów za pośrednictwem: maila, telefonu i innych, procesowanie zgłoszeń klientów z zachowaniem standardów firmy, kontakt z pracownikami innych działów, w celu realizacji zgłoszeń, bieżące raportowanie, dbanie o dobry...
    opublikowana: 7 października 2019
    • Środa Wielkopolska
    Opis stanowiska zgłaszanie reklamacji monitorowanie i terminowość wyjaśniania reklamacji zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych współpraca z Biurem Obsługi Klienta ...
    opublikowana: 27 września 2019
    • Warszawa
    Zadania na tym stanowisku: Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji...
    opublikowana: 27 września 2019
reklama