Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play,...

  • o firmie

    Ruda Śląska, śląskie 18.08.2018

    Twoja Praca procesowanie reklamacji Klienta, analiza merytoryczna zgłaszanych przez Klientów reklamacji, podejmowanie decyzji w procesowanych reklamacjach, w zakresie uprawnień, przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi pisemnej oraz...

  • Poznań, wielkopolskie 18.08.2018

    Zadania: Doradztwo związane z optymalizacją procesów m.in. poprzez stosowanie rozwiązań z obszaru eBiznesu, w tym szaf wydających do zarządzania narzędziami. Wdrażanie, konfigurowanie i uruchamianie szaf wydających u klienta. Przygotowywanie i...

  • Kraków, małopolskie 18.08.2018

    Obowiązki: Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów, Terminowa obsługa reklamacji, Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji, Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.08.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w jezyku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczacych fakturowania Ustalanie priorytetow wsrod nadsylanych zgloszen Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 17.08.2018

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik ds. rozpatrywania reklamacji

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 17.08.2018

    Zadania: Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie reklamacji Nadzór nad przebiegiem procesu reklamacji wewnątrz firmy Doradztwo techniczne w zakresie produktów GEZE Współpraca z odpowiednikami w...

  • o firmie

    Poznań, Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 17.08.2018

    Miejsce pracy: Plewiska k. Poznania Do Twoich głównych zadań należeć będzie: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów biznesowych, obsługa Klientów (głównie mailowa), współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.08.2018

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych, udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań, szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w...

  • o firmie

    Grodzisk Mazowiecki (okolice), Piaseczno (okolice), Pruszków (okolice), Warszawa (okolice), Żyrardów (okolice), Jaktorów (pow. grodziski), mazowieckie 16.08.2018

    ZADANIA: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.08.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Goleszów (pow. cieszyński), śląskie 14.08.2018

    Zakres odpowiedzialności organizacja i prowadzenie prac serwisowych w terenie - głównie za granicą; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej z Klientami, firmami podwykonawczymi i dostawcami; identyfikacja i eliminacja przyczyn reklamacji;...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Opis stanowiska: przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów, przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski,...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    In this role, you have the opportunity to Improve the delivery service of the products in Philips. One of the key areas where we will focus is reducing DEFOA (Defects on Arrival) and cost of non-quality significantly. It involves missing items,...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Opis stanowiska: Analizowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Kontakty z podwykonawcami (agencje, hotele) ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.08.2018

    ...

  • 16 lokalizacji 11.08.2018

    Zakres obowiązków: obsługa zgłoszeń gwarancyjnych przeprowadzanie wizji lokalnych opracowywanie oraz nadzór nad realizacją prac naprawczych prowadzonymi w ramach gwarancji stały kontakt z Zamawiającym oraz z Użytkownikami obiektów zrealizowanych...

  • o firmie
    3 lokalizacje 10.08.2018

    Major Facility Management Sp.z o.o., wchodzi w skład Grupy Murapol i specjalizuje się w obsłudze procesów posprzedażowych, w tym reklamacyjnych. Zakres odpowiedzialności: Obsługa procesu reklamacyjnego w Oddziale Przeprowadzanie oględzin...

  • o firmie

    Piotrków Trybunalski (okolice), Majków Duży (pow. piotrkowski), łódzkie 02.08.2018

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało : Nadzór nad reklamacjami; Wprowadzanie reklamacji do systemy oraz zgłaszanie ich do producenta; Kontrola jakości komponentów i gotowych produktów u dostawców; Kontrola poprawności wyrobów...

  • o firmie
    2 lokalizacje 31.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 30.07.2018

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie); Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje...

  • Gdynia, pomorskie 26.07.2018

    Gdzie pracujemy? Gdynia Orłowo, w bliskiej odległości od SKM, przystanków autobusowych i trolejbusowych, a także zatoki i malowniczych klifów, gdzie można nabrać energii zarówno przed, jak i po pracy. JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA? będziesz...

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie 25.07.2018

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: pełna obsługa procesu reklamacyjnego : rozpatrywanie wniosków, komunikacja z centrami naprawy, monitorowanie całego procesu ciągłe ulepszanie procesu reklamacji ( m. in. redukcja kosztów,...