Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.11.2018

    Opis stanowiska: obsługa reklamacji pisemnych oraz telefonicznych otrzymanych od Klientów; merytoryczna ocena reklamacji w oparciu o obowiązujące prawo, treść OWU oraz wewnętrzne procedury; obsługa pism skierowanych od instytucji nadzorujących...

  • Ruda Śląska, śląskie 16.11.2018

    realizacja dyspozycji i transakcji dotyczących obsługi kredytów gotówkowych, prowadzenie wymaganych rejestrów, zestawień, raportów i baz, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej kredytów detalicznych zgodnie z obowiązującymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.11.2018

    What will you do? Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • Gliwice, śląskie 16.11.2018

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 16.11.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: podejmowanie decyzji dotyczących obsługi reklamacji majątkowych przygotowywanie procedur, wytycznych oraz materiałów dla likwidatorów szkód udział w projektach i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach procesu obsługi...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.11.2018

    Jeżeli: posiadasz dwuletnie doświadczenie w księgowaniu firm z różnych branży na KPIR, chcesz w niedalekiej przyszłości zarządzać działem i ludźmi, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje, jesteś osobą...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik ds. rozpatrywania reklamacji

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Włocławek (okolice), kujawsko-pomorskie 15.11.2018

    Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Pracę w środowisku międzynarodowym Okazję do codziennego doskonalenia umiejętności językowych Jasno określone zadania Szkolenia wewnętrzne i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.11.2018

    What will you do on board? Collect all necessary documentation and organize it to start legal proceedings Prepare case summaries and organize materials for case review Review claims database Communicate with the passengers and the airlines as a...

  • o firmie
    2 lokalizacje 15.11.2018

    Na stanowisku czekają Cię zadania: Rozpatrywanie i realizowanie reklamacji i dyspozycji dotyczących kart płatniczych składanych przez klientów, pracowników jednostek organizacyjnych Banku oraz instytucje zewnętrzne Prowadzenie komunikacji z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.11.2018

    What will your essential responsibilities include? Index claims related documents for various lines of businesses. Create first notice of loss & setup incident only claims in our claims systems. Reconcile coinsurance bordereau and enter...

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    Czym będziesz się zajmować? udzielaniem odpowiedzi pisemnych na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania archiwizowaniem dokumentacji rozpatrywanych spraw w systemach dostarczaniem raportów, informacji i dokumentów na potrzeby Zarządu,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów, współpraca z działami/ oddziałami...

  • Gdańsk, pomorskie 15.11.2018

    Twoja rola obsługa zgłoszeń posprzedażowych od klientów Spółki, przyjmowanie, zarządzanie oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów, aktualizacja danych klientów oraz umów sprzedaży, redagowanie korespondencji do klientów oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    Opis stanowiska: Przyjęcie reklamacji od Salonów Przygotowanie zgłoszeń reklamacyjnych (wprowadzanie do panelu, wykonanie zdjęć) Współpraca przy obiegu reklamacji (kontrola terminowości odpowiedzi do Klientów, przygotowanie paczek do wysyłki)...

  • o firmie
    3 lokalizacje 14.11.2018

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.11.2018

    Zakres obowiązków: wykonywanie określonych czynności związanych z procesem obsługi zgłoszeń reklamacyjnych Klientów wpływających do Banku, rejestracja reklamacji Klientów w systemie bankowym, współpraca z innymi jednostkami/komórkami...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: obsługa spraw reklamacyjnych klientów, weryfikacja dokumentacji reklamacyjnej koordynowanie realizacji otrzymanych zgłoszeń reklamacyjnych i dbanie o terminową ich realizację...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 13.11.2018

    ZADANIA: rozpatruje reklamacje : koordynuje proces od zgłoszenia reklamacji po finalną odpowiedź do Klienta, przygotowuje pisemne odpowiedzi dla Klientów, utrzymuje kontakt z dostawcami koordynuje proces dostaw bezpośrednich oraz sprzedaży przez...

  • Warszawa, mazowieckie 12.11.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 09.11.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Współpraca z punktami serwisowymi odnośnie wymian sprzętu oraz części zamiennych Prowadzenie ewidencji oraz merytoryczna kontrola wymian serwisowych Negocjowanie warunków ugód z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 09.11.2018

    Your duties Dealing with all types of customers' queries and disputes within the role Ensuring complaints/requests sent via systems are cleared timely and that no unmatched item remains open Handling day-to-day activities and cooperating closely...

  • Warszawa, mazowieckie 08.11.2018

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Pełną obsługą procesu reklamacji oraz analizą źródeł powstawania reklamacji; Przyjmowaniem zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych oraz analizą spraw; Wdrażaniem działań naprawczych zmierzających do...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 07.11.2018

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych, udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań, szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.11.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i reklamacji złożonych przez klientów Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami Dbanie o terminową realizację zgłoszeń Współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, weryfikacja i realizacja zgłoszeń reklamacyjnych wpływających do firmy, Prowadzenie korespondencji z Kontrahentami, niezbędnej do właściwego sposobu załatwienia reklamacji, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych,...

  • Łódź, łódzkie 05.11.2018

    Zakres obowiązków: Pełna obsługa procesu reklamacyjnego Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Obsługa Klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie prowadzonych reklamacji Współpraca z...

  • Warszawa, mazowieckie 02.11.2018

    Opis stanowiska: Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procesami i umowami, Bieżąca komunikacja mailowa z klientami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie MS Axapta, Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 30.10.2018

    Opis stanowiska: Rejestrowanie reklamacji i zwrotów z aptek Wystawianie dokumentów reklamacyjnych, magazynowych i księgowych (faktury korygujące) Prowadzenie korespondencji z odbiorcami i dostawcami Przekazywanie reklamacji do wyjaśnienia ...

  • Łódź, łódzkie 29.10.2018

    Obowiązki: - codzienny kontakt z klientem w języku czeskim i angielskim - analizowanie i rozwiązywanie problemów - odpowiadanie na zapytania i reklamacje mailowe i telefoniczne zagranicznych klientów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 25.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 24.10.2018

    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem w języku portugalskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między...