Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Opis stanowiska: Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację reklamacji dotyczących obsługiwanych zleceń, Weryfikację zasadności roszczeń, Ustalenie sprawcy, Skierowanie regresu do sprawcy,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Zakres odpowiedzialności Współpraca z Kierownikiem Sekcji i Kierownikami zespołów w optymalizacji procesu obsługi reklamacji, a szczególnie w zakresie zmniejszenia wpływów oraz zmniejszenia kosztów obsługi reklamacji. Pomoc konsultantom w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Zakres obowiązków Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;...

  • Warszawa, mazowieckie 18.06.2018

    Zakres odpowiedzialności: Współpraca z Kierownikiem Sekcji i Kierownikami zespołów w optymalizacji procesu obsługi reklamacji, a szczególnie w zakresie zmniejszenia wpływów oraz zmniejszenia kosztów obsługi reklamacji. Pomoc konsultantom w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów obsługa formalna reklamacji testy usług i produktów multimedialnych ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik ds. rozpatrywania reklamacji - Warszawa

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.06.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Zadania Kompleksowa obsługa całej drogi zgłoszeń zagranicznych klientów. Kontakt z klientami w celu ustalenia szczegółów zgłoszenia. Administrowanie dokumentacją. Obsługa reklamacji klienckich. Raportowanie wykonanych zadań. Systematyczna i...

  • Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 09.06.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Warszawa, mazowieckie 09.06.2018

    Opis stanowiska: Analizowanie zapotrzebowania w spółce (znajomość systemu MRP mile widziana) Analiza rynku zgodnie z potrzebami zakupowymi spółki Weryfikowanie dostępności towaru w poszczególnych kategoriach zakupowych Efektywne zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 07.06.2018

    Major Facility Management Sp.z o.o., wchodzi w skład Grupy Murapol i specjalizuje się w obsłudze procesów posprzedażowych, w tym reklamacyjnych. Zakres odpowiedzialności: Obsługa procesu reklamacyjnego w Oddziale Przeprowadzanie oględzin...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 05.06.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i...

  • Warszawa, mazowieckie 24.05.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • Warszawa, mazowieckie 24.05.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...