reklama

Praca pracownik działu it - help desk, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 13 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami. Do jej obowiązków będzie należało: rejestrowanie, klasyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie nadchodzących zgłoszeń. Zgłoszenia te będą głównie dotyczyły problemów związanych z...
    opublikowana: 8 lipca 2020
    • Warszawa
    Dlaczego miał(a)byś z nami pracować? Wdrażamy i utrzymujemy technologię, od której zależy funkcjonowanie sklepu Allegro Nasz zespół składa się z doświadczonych ekspertów (programiści i konsultanci Microsoft Dynamics AX i Tibco), którzy chętnie...
    opublikowana: 8 lipca 2020
    • Nadarzyn (pow. pruszkowski)
    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: obsługiwać zgłoszenia pracowników Centrum Logistycznego wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie informatyczne/techniczne budować i aktualizować procedury związane z...
    opublikowana: 8 lipca 2020
    • Warszawa
    Zakres wykonywanych zadań: wsparcie IT pracowników Uczelni monitorowanie i realizacja incydentów zgłaszanych przez użytkowników instalowanie i konfigurowanie aplikacji biurowych i programów użytkowych samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie...
    opublikowana: 7 lipca 2020
    • Warszawa
    Zadania: Wsparcie procesu konfiguracji stacji roboczych, przeznaczonych do użytkowania przez pracowników Ministerstwa, Wsparcie procesu aktualizacji systemów operacyjnych na stacjach roboczych użytkowników, Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących,...
    opublikowana: 7 lipca 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej lub drugiej linii wsparcia, Instalacja, konfiguracja oprogramowania na stacjach roboczych i rozwiązywanie problemów Wdrażanie nowych rozwiązań IT u Klientów...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych klientów wsparcie merytoryczne i techniczne użytkowników oprogramowania instalacja i konfiguracja oprogramowania diagnozowanie i rozwiązywanie problemów szkolenia i...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Zakres Weryfikacja kompletności dokumentacji, Aktualizacja dokumentacji, Pomoc w realizacji aktualnych zgłoszeń w zakresie naprawy komputerów i aplikacji, Przygotowania stanowisk pracy dla nowych pracowników, Tworzenie dokumentacji projektowej do...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • Warszawa
    Osoba na stanowisku Specjalista 1 linii wsparcia - HelpDesk będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie pracowników Instytutu w zakresie eksploatacji systemów IT oraz będzie uczestniczyć przy aktualnych i planowanych wdrożeniach. Poszukujemy...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Dołączysz do zespołu Service Desk , który na co dzień zajmuje się analizą i usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem technicznym pracowników Grupy Empik. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...
    opublikowana: 1 lipca 2020
reklama