reklama

Praca pracownik sekretariatu - asystent zarządu

Mamy dla Ciebie 8 ofert
    • Pszczyna, Studzienice (pow. pszczyński)
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura zarządu; prowadzenie terminarzy członków zarządu; obsługę spotkań biznesowych; dbałość o wizerunek spółki; bieżącą obsługę sekretariatu...
    opublikowana: 18 sierpnia 2019
    • Poznań
    Jesteśmy pionierem i niekwestionowanym liderem wdrożeń Microsoft Dynamics NAV w Polsce. W 140-osobowym zespole IT.integro znaleźć można nie tylko konsultantów - wdrożeniowców, ale również innych specjalistów, bez których firma nie mogłaby...
    opublikowana: 16 sierpnia 2019
    • Kraków
    Opis stanowiska zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu przygotowywanie i redagowanie dokumentów i korespondencji koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w firmie organizowanie i koordynacja spotkań w siedzibie wsparcie Zarządu...
    opublikowana: 14 sierpnia 2019
    • Warszawa
    Główne zadania: Komunikacja z klientami i prowadzenie kalendarza Kompleksowa obsługa pacjenta (wraz z obrotem gotówkowym) Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji medycznej Obsługa korespondencji listowej oraz poczty e-mail Kontakt telefoniczny z...
    opublikowana: 12 sierpnia 2019
    • Katowice
    Zakres zadań: rejestracja oraz wprowadzanie do systemu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja faktur, a także dbałość o właściwy obieg dokumentów, wspieranie przepływu informacji wewnątrz firmy, organizacja pracy Zarządów...
    opublikowana: 9 sierpnia 2019
    • Zielona Góra
    Obowiązki: Kompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikami Organizacja podroży służbowych oraz...
    opublikowana: 8 sierpnia 2019
    • Tychy
    Zakres obowiązków: Zapewnianie sprawnego funkcjonowania Biura, zaopatrzenie w artykuły biurowe, Koordynacja sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji oraz obsługa rozmów telefonicznych Prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań,...
    opublikowana: 6 sierpnia 2019
    • Warszawa
    Do zakresu Twojej odpowiedzialności należeć będzie pomoc w organizowaniu i zarządzaniu pracą biura oraz usprawnianie pracy zarządu , w tym: zarządzanie dokumentami firmowymi (skanowanie, archiwizacja, wysyłka, obieg faktur, współpraca z...
    opublikowana: 5 sierpnia 2019
reklama