reklama

Praca pracownik wsparcia technicznego (helpdesk it)

Mamy dla Ciebie 12 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Wrocław
    O Deloitte Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń....
    opublikowana: 28 września 2020
    • Przyszowice (pow. gliwicki)
    Odpowiedni kandydat/kandydatka to osoby: posiadające doświadczenie w administrowaniu aplikacjami oraz rozwiązywaniu problemów biznesowo-systemowych bardzo dobrą znajomością Windows oraz oprogramowania biurowego dobrą znajomością sprzętu...
    opublikowana: 28 września 2020
    • Piaseczno
    Jeżeli IT jest Twoją pasją, lubisz wyzwania i zmienne środowisko pracy oraz pracę z ludźmi, nie możemy doczekać się aby Cię poznać! ...
    opublikowana: 26 września 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: zapewnianie wsparcia informatycznego użytkownikom wewnętrznym firmy diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń współpraca z...
    opublikowana: 26 września 2020
    • Kraków
    Zakres obowiązków: Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego; Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie); Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego; ...
    opublikowana: 25 września 2020
    • Gdańsk
    Twoje zadania: zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom Grupy GPEC instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania przygotowanie stacji roboczych dla nowych pracowników obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych i osobistych...
    opublikowana: 23 września 2020
    • Warszawa
    Dlaczego warto u nas pracować? Na Helpdesku poznajesz specyfikę pracy w S&T, zdobywasz wiedzę na temat aktualnych projektów i doświadczenie w branży IT. Jeśli się sprawdzisz, możesz awansować do innych działów, których jest ponad 20. Pracujesz w...
    opublikowana: 22 września 2020
    • 2 lokalizacji
    Opis stanowiska: Obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej lub drugiej linii wsparcia, Instalacja, konfiguracja oprogramowania na stacjach roboczych i rozwiązywanie problemów Wdrażanie nowych rozwiązań IT u Klientów...
    opublikowana: 19 września 2020
    • Warszawa
    Osoba na stanowisku Specjalista 1 linii wsparcia - HelpDesk będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie pracowników Instytutu w zakresie eksploatacji systemów IT oraz będzie uczestniczyć przy aktualnych i planowanych wdrożeniach. Poszukujemy...
    opublikowana: 18 września 2020
    • Giżycko
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - pierwsza linia wsparcia technicznego Pomoc użytkownikom w bieżących problemach Zdalna obsługa użytkowników Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i...
    opublikowana: 14 września 2020
reklama