Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 20.11.2017

    Your tasks: Monitoring and closing incidents in the ticketing system Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our corporate customers Active communication and troubleshooting with our engineers...

  • 3 lokalizacje 20.11.2017

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim/holenderskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.11.2017

    Wymagania: Wykształcenie wyższe; Pożądane doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta, współpracy z usługobiorcą; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.11.2017

    Provide day-to-day technical support for network infrastructure and desktop systems software and hardware to ensure proper operation of technology applications and equipment. Will be responsible for day-to-day maintenance and upkeep of computers...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik wsparcia technicznego it (help desk)

    Tak, chcę!

  • 4 - 6 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 20.11.2017

    First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Collaboration with various projects & stakeholders Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • 3 lokalizacje 20.11.2017

    Active contact with our employees ( via email and also phone calls) Understanding customers’ concerns and addressing them effectively Receiving inbound customer service inquiries and emails ...

  • 3 lokalizacje 20.11.2017

    Active contact with our employees ( via email and also phone calls) Understanding customers’ concerns and addressing them effectively Receiving inbound customer service inquiries and emails ...

  • 4 - 6 tys. zł brutto
    3 lokalizacje 20.11.2017

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 19.11.2017

    Jeśli chcesz wspierać na co dzień pracę Zespołu Help Desk (I linia wsparcia) poprzez m.in.: Konfiguracje i parametryzacje systemu w obszarach IT oraz logistyczno-magazynowym, Dostarczanie wsparcia użytkownikom aplikacji, Szkolenia użytkowników,...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    Zakres obowiązków: konfiguracja urządzeń IT konfiguracja i monitoring sieci na potrzeby klienta diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pojawiających się w pracujących systemach instalacja, konfiguracja i administracja systemami operacyjnymi,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    As a member of and Lead of our global IT Support team you will plan, coordinate and participate in activities and projects to maintain in-house infrastructure across the company. Leading a team of IT support engineers, you will be responsible for...

  • Łódź, łódzkie 18.11.2017

    Key Responsibilities Working as a Cryptography Operations person which is part of the Cyber Security Infrastructure team. Supporting large scale PKI implementations that including other technologies, such as NTP and password vaulting solutions....

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 18.11.2017

    Your tasks: Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help Providing remote worldwide IT support for end users Installing and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 17.11.2017

    YOUR TASKS: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Opening, closing and monitoring of the incidents in the ticketing system during the...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.11.2017

    Thanks to cooperation with Shell you gain: Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500) Good atmosphere at work and comfortable...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.11.2017

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

  • Warszawa, mazowieckie 17.11.2017

    Oferujemy pracę na poniższych warunkach: okres zatrudnienia: do końca marca 2018r forma zatrudnienia: umowa przez agencję (umowa zlecenie lub umowa o pracę czasową) wynagrodzenie: 3000 brutto czas pracy pn-pt 8-16 lub 9-17 ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.11.2017

    Jakie zadania czekają na Ciebie? Udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez naszych klientów za pośrednictwem systemu ticketowego Weryfikacja zgłoszeń na temat błędów w naszym oprogramowaniu Współpraca z działem programistycznym -...

  • Warszawa, mazowieckie 17.11.2017

    Twoja przyszła Firma Poszukujemy osoby do zespołu IT, która wesprze użytkowników firmy nie tylko na terenie Polski, w procesie migracji plików do wirtualnego dysku autorstwa Microsoft- OneDrive. Klientem jest norweska firma z stabilną pozycją...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.11.2017

    Co będziesz robić: Pomagać zagubionym użytkownikom mailowo i telefonicznie w języku polskim i angielskim Handlować i popularyzować naszą usługę z użyciem maili i telefonu Realizować wspaniałe plany podboju rynku Wspierać przez Social Media...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Gdańsk, pomorskie 17.11.2017

    Twoja przyszła Firma / Your future Company For our client, well-known company providing outsourcing services, we are looking for a team of IT Service Desk Analyst with languages (German/ Italian/ French/ Dutch). We can offer you a competitive...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.11.2017

    Responsibilities: Managing user account across applications running on various platforms like Windows, Active Directory, Exchange To create and administer LAN accounts of the users To create and administer various shared resources e.g....

  • Czechowice-Dziedzice, śląskie 15.11.2017

    Oczekiwania: wykształcenie wyższe, preferowany kierunek informatyczny, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, szeroka wiedza z zakresu zarządzania sieciami LAN, WAN, WIFI, umiejętność konfiguracji urządzeń sieci...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.11.2017

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • Brzeźnica (pow. dębicki), podkarpackie 15.11.2017

    Zadania dla Ciebie Techniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych w codziennej pracy, Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem lub oprogramowaniem, Bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (Help Desk), Dobra znajomość usług...

  • o firmie

    Białystok, podlaskie 14.11.2017

    Rosti Poland is on an exciting growth journey. By joining us you will join a dynamic and young company. We offer you both local and global development possibilities within the IT area. As a Service Desk Support Engineer you will provide...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.11.2017

    We offer: Work in a professional, young team, working with passion Participation in the international challenging activities along with opportunity of implementing own ideas and improvements High class working tools Unique opportunity to gain...

  • Goleniów, Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie 13.11.2017

    Become a part of the Global IT team As a Specialist Global Service Desk you will provide an operational and technical IT assistance to LM Wind Power employees in order to enable to operate more effectively and efficiently. To provide a single...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.11.2017

    Responsibilities: Processing and checking the validation of the new and existing meeting and video conference reservations Supporting the end users in regard to the reservation system (guiding them via phone, sending instructions, answering the...

  • Katowice, śląskie 11.11.2017

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 11.11.2017

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 10.11.2017

    Zakres obowiązków: Praca jako pierwsza i druga linia wsparcia technicznego dla wewnętrznych użytkowników aplikacji służącej do obsługi przesyłek spedycyjnych zlokalizowanych w Ameryce Północnej, Afryce i na Bliskim Wschodzie; Wdrażanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 10.11.2017

    The Deployment Advisory Specialist will provide world-class post-sales deployment services to new and existing enterprise and service provider customers. The Deployment Advisory Specialist will design and configure network and systems...

  • Wrocław, dolnośląskie 07.11.2017

    The main purpose of the role is to serve as the first line of contact for the customers using our company’s products by logging incidents reported by customers, helping a customer by providing explanations and guidance, gathering information...

  • 3 lokalizacje 07.11.2017

    Responsibilities: SL1 support for current and future systems, applications, and technologies, Support will be provided to a customer’s internal and external users in English and in cooperation with SL2 and internal IT support teams. ...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się