Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Prague, Czechy 19.01.2018

    Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals. For...

  • Warszawa, mazowieckie 19.01.2018

    Jakie zadania czekają na Ciebie? Udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez naszych klientów za pośrednictwem systemu ticketowego Weryfikacja zgłoszeń na temat błędów w naszym oprogramowaniu Współpraca z działem programistycznym -...

  • Gdańsk, pomorskie 19.01.2018

    It’s an exciting time for you to join us. We’re a changing company with big ambitions and together we’ll create the future of banking. Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We...

  • Warszawa, mazowieckie 19.01.2018

    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników wewnętrznych zlokalizowanych w PL i za granicą (Szwecja,Wielka Brytania, Estonia, Łotwa); Rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania WMS (Warehouse Management System); Kontakt mailowy...

  • Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    OPIS STANOWISKA: koordynacja i kierowanie podległym zespołem (konsultanci z branży informatycznej) organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    Managed by the Chief Information Officer you must Participate to new development project for CRYOPDP group Support for our internal softwares developed by the Development Team in Europe Support the infrastructure (servers, network) of all...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik wsparcia technicznego it (help desk)

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Swadzim (pow. poznański), wielkopolskie 18.01.2018

    Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń problemów informatycznych ze sklepów Intermarché i Bricomarché, Rejestracja zgłoszeń do systemu, Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez sklepy, Przygotowywanie dokumentacji i konfiguracji informatycznej dla...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    Zakres zadań: diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem systemami operacyjnymi i aplikacjami wprowadzanie zmian i rozbudowa infrastruktury IT...

  • Gliwice, śląskie 17.01.2018

    Main responsibilities: Managing customer questions, requests and enhancements using online tools and processes Demonstrate the ability to manage a broad range of issues and critical situations Collaborate effectively with various internal teams,...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.01.2018

    Your role Are you passionate about leading Global support team and supporting business to meet/exceed their target. We are looking for someone like that how can: Main objective of the role will be to supervise the day-to-day delivery and...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 16.01.2018

    be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.01.2018

    Position Summary Works with a team of Help Desk Analysts to provide level-1 technical support to all 15000+ Infor Global Solutions professionals located in 200+ offices around the globe. Support to be provided on the technical support requests...

  • 2 lokalizacje 16.01.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w trybie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 16.01.2018

    Your tasks: Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help Providing remote worldwide IT support for end users Installing and...

  • Łódź, łódzkie 16.01.2018

    We are looking for candidates to join our cross-locational Workplace Support team, where team members are located in Eschborn, Bremen, Prague and Lodz. For our location in Lodz we are looking for several members to join as soon as possible. Your...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 15.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    As a member of and Lead of our global IT Support team you will plan, coordinate and participate in activities and projects to maintain in-house infrastructure across the company. Leading a team of IT support engineers, you will be responsible for...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.01.2018

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Wymagania: student III – V roku informatyki lub telekomunikacji bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Windows 7 bardzo dobra znajomość języka angielskiego mile widziane doświadczenie w pracy jako Help-Desk dodatkowym atutem będą ukończone...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Czekamy na Ciebie jeśli: Jesteś absolwentem studiów o profilu informatycznym (lub innym z grupy nauk ścisłych – np. matematyka/mechanika) Masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy jako pracownik działu IT – Help Desk i/lub administrator...

  • Gliwice, śląskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków support and ensure the flawless operation oft he business applications in our IT operation landscape contact person for our business users in case of questions and problems with the business applications (User Helpdesk,...

  • Kraków, małopolskie 13.01.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • Warszawa, mazowieckie 13.01.2018

    Oferujemy pracę na poniższych warunkach: okres zatrudnienia: do końca marca 2018r forma zatrudnienia: umowa przez agencję (umowa zlecenie lub umowa o pracę czasową) wynagrodzenie: 3000 brutto czas pracy pn-pt 8-16 lub 9-17 ...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.01.2018

    What will your essential responsibilities include? Provide first line IT support for all XL Catlin colleagues across a range of technologies, including desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video...

  • Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    Zakres obowiązków: Telefoniczne/ zdalne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki; Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie; Szybka diagnoza i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    Responsibilities: Providing telephone and email software support to our external and internal clients on a basis 24h/5days. Interacting with internal and external clients/teams via phone and/or email to resolve Tier 1 technical issues with client...

  • Poznań, wielkopolskie 12.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Telefonicznym i zdalnym wsparciem użytkowników aplikacji Projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań ...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 12.01.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.01.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • Gdynia, pomorskie 11.01.2018

    Local Unit & Position Description Global Shared Services IT (GSS IT) is the DNV GL IT organization responsible for delivering a wide range of IT capabilities and capacities to business and corporate units and to end users worldwide. GSS IT with...

  • o firmie

    Białystok, Bielsk Podlaski, podlaskie 11.01.2018

    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów używanych w firmie (help desk – Pierwsza linia wsparcia) Lokalizowanie błędów systemu, analizę przyczyn, zmiany w parametryzacji lub zgłaszanie problemów do...

  • Warszawa, mazowieckie 11.01.2018

    Job Summary Plan, coordinate, lead, and complete migration from legacy Financial Management software platform to newer version of product. Lead and manage various work streams of varying complexity involved in the active migration of data points...

  • Wrocław, dolnośląskie 10.01.2018

    Hays IT Contracting is an up-to-date B2B form of employment for IT specialists with innovate and developmental projects for TOP Clients close at hand. For our Client we are currently looking for qualified Candidates for the position of: IT...

  • Warszawa, mazowieckie 10.01.2018

    The Applications Support member will work as part of our busy close-knit global applications support team. The incumbent will have ample opportunity to learn in a diverse environment in a global company. And will support the corporate...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.01.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...