Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    Opis stanowiska pracy: Przyjmowanie incydentów od użytkowników w postaci. Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych Udzielanie...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Magnice (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-02-17

    Obowiązki: Obsługa stanowisk pracy w zakresie tworzenia stanowisk, instalacji komputerów, bieżącego rozwiązywania problemów Nadzór nad infrastrukturą firmy (sieć teleinformatyczna) Zarządzanie siecią opartą o Active Directory Pomoc użytkownikom w...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-02-16

    Nasza Oferta Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej grupie Dansk Supermarked. Jako...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Osoba na tym stanowisku będzie wykonywała zsadania charakterystyczne dla 1. linii wsparcia (pomoc doraźna jak coś komuś nie działa na miejscu, podłączanie kabli, zdalne rozwiązywanie problemów technicznych, telefoniczne i mailowe odbieranie...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2018-02-17

    Aktualnie poszukujemy kandydatów do działu Help Desk, który jest odpowiedzialny za obsługę zapytań i wsparcie operacyjne dla użytkowników dostarczanych przez naszą firmę aplikacji celnych. Uczestniczymy też w procesach importowo – eksportowych i...

  • Skierniewice, łódzkie 2018-02-14

    Główne zadania i obowiązki: Instalacja, konfiguracja i utrzymywanie w sprawności sprzętu komputerowego, m.in.: komputerów desktop i przenośnych, ich komponentów i peryferiów, w tym drukarek, kserokopiarek i skanerów. Instalacja i administracja...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik wsparcia technicznego it (help desk)

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-02-12

    Będziesz odpowiadać przede wszystkim za: zapewnienie sprawnego funkcjonowania globalnych systemów teleinformatycznych w dziale GDC rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pracowników wspieranie procesów zamawiania oprogramowania i sprzętu...

  • o firmie

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie 2018-02-12

    Wymagania: Wykształcenie inżynierskie/licencjackie lub średnie techniczne - kierunek Informatyka. Minimum roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników Znajomość Ms Windows, Serwis Desk, CMDB, ESET. Gotowość do dyżurów domowych. Umiejętność...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-02-04

    Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT pracujących na rzecz Klientów Sii Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe; wyznaczanie celów i ich weryfikacja;...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-31

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji Określenie źródeł problemów...