Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2017-07-27

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • 2 lokalizacje 2017-07-27

    ZAPRASZAMY KANDYDATÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO OD POZIOMU B2 DO POZIOMU C2. OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik wsparcia technicznego it (help desk)

    Tak, chcę!

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-07-27

    Aktualnie poszukujemy kandydatów do działu Help Desk, który jest odpowiedzialny za obsługę zapytań i wsparcie operacyjne dla użytkowników dostarczanych przez naszą firmę aplikacji celnych. Uczestniczymy też w procesach importowo – eksportowych i...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-07-27

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-07-27

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-07-26

    Miejsce pracy: Warszawa, Puławska 474 Nr ref.: ISER/09/17 Opis zadań: instalacja i serwis urządzeń u klientów firmy, diagnostyka sprzętu i oprogramowania oraz wysyłanie urządzeń do naprawy, współpraca i kontakt z klientami oraz dostawcami w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-07-26

    Job description Provides comprehensive and expanded first and second level support for IT incidents, problems and service. Provides various desktop support for Zurich Central Eastern Europe (CEE) Users. Conducts problem determination, and...

  • 2 lokalizacje 2017-07-26

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim/holenderskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-07-26

    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wsparcie pierwszego poziomu; Identyfikowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zdarzeń i zgłoszeń usług; Praca jako jeden punkt kontaktu dla wszystkich użytkowników IT (w kraju i zagranicą); Wsparcie...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Biskupice Podgórne (pow. wrocławski), dolnośląskie 2017-07-25

    Zadania: Rozwiązywanie problemów związanych z komputerami oraz innymi urządzeniami IT Zadrządzanie magazynem części oraz urządzeń IT Aktualizacja oraz tworzenie dokumentacji (inwentura, przewodniki) Praca na standardach 5s ...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-07-24

    Ihre Herausforderung: deutschsprachigen Kunden technische Unterstützung bieten Diagnose und Troubleshooting von IT Problemen Lösungen finden und dem Kunden ggf. bei der Umsetzung assistieren Zusammenarbeit mit anderen technischen Support-Teams...

  • Kleszczów (pow. bełchatowski), łódzkie 2017-07-24

    Do obowiązków Specjalisty ds. IT należy: administracja firmową siecią komputerową i telefoniczną, opieka nad stanowiskami komputerowymi, urządzeniami sieciowymi oraz aktualizacja oprogramowania, bieżące wsparcie Help Desk dla użytkowników oraz...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2017-07-24

    You don’t have experience in IT? Do not worry, we will provide you with training! Start at Hemmersbach ! Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on 24/7 shifts Analyzing problems related to software and hardware &...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-07-24

    What will your essential responsibilities include? Provide first line IT support for all XL Catlin colleagues across a range of technologies, including desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video...

  • Brzeźnica (pow. dębicki), podkarpackie 2017-07-24

    Zadania dla Ciebie Techniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych w codziennej pracy, Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem lub oprogramowaniem, Bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (Help Desk), Dobra znajomość usług...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-07-23

    Opis stanowiska / obowiązki: Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi. Obsługa wniosków związanych z odebraniem lub nadaniem użytkownikom uprawień w...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-07-22

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: telefonicznym i zdalnym wsparciem klientów platformy Systell Contact Center utrzymaniem systemów i rozwiązań informatycznych ...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2017-07-22

    Your tasks: Lead the HelpDesk team, ensuring that all contractual SLAs are achieved and high levels of customer service are maintained Allocate tickets to the HelpDesk Agents Conduct Quality checks of tickets and calls Carry out one to ones with...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-07-21

    Wymagania: Wykształcenie wyższe, bądź w trakcie studiów z obszaru IT; Doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-07-21

    Description The Chief Technology Office (CTO) is a global IT organization responsible for delivering comprehensive set of infrastructure, software and processes across the Credit Suisse Group. As a Service Desk Analyst you will provide first...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-07-21

    Od kandydatów/kandydatek oczekujemy: wykształcenia wyższego informatycznego lub w trakcie studiów dobrej praktycznej znajomości zagadnień związanych z serwisem sprzętu komputerowego znajomości systemów Windows umiejętności myślenia analitycznego...

  • Sopot, pomorskie 2017-07-21

    Twoja przyszła firma Międzynarodowa firma, która wypracowała pozycję światowego lidera dostarczając przedsiębiorstwom najwyższej jakości przetwory rybne, poszukuje osobę na stanowisko Help Desk- I linia wsparcia dla użytkowników zgłaszających...

  • Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2017-07-19

    Key Activities: Act as a single point of contact for all IT related matters and accountable for the delivery of results Work in a consultative manner with other IT departments to manage the fastest possible resolution Act as interface between...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-07-18

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy: bieżącą pomoc użytkownikom w przypadku nieprawidłowej pracy sprzętu lub aplikacji, naprawa i zapobieganie awariom sprzętu komputerowego i aplikacji, realizacja przydzielonych zgłoszeń serwisowych z...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-07-18

    IT Operations Support Specialist role has two different demotions. First priority is to support and deliver the service according to service level agreements in-house (desktops, laptops and peripherals) and remotely across the Europe. Secondly is...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-07-18

    Do głównych obowiązków będą należały m. in.: wsparcie techniczne użytkowników na 2 linii, tworzenie kopii zapasowych serwerów, tworzenie procedur instalowania komputerów, wsparcie techniczne dla klientów firmy, administrowanie sieciami...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-07-17

    Zakres obowiązków: Praca jako pierwsza i druga linia wsparcia technicznego dla wewnętrznych użytkowników aplikacji do obsługi przesyłek spedycyjnych zlokalizowanych w Ameryce Północnej, Afryce i na Bliskim Wschodzie; Wdrażanie wewnętrznej...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się