Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 3 lokalizacje 23.06.2018

    Responsibilities Provide 1st line IT support Perform assessment, triage, research and resolution of basic incidents and requests Customer support via telephone and e-mail Registration of problems in the database Monitoring of applications Closing...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.06.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Poznań, wielkopolskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    Delivering 1st line suport Diagnosing and solving customer’s queries over the phone, or remote connection Windows troubleshooting Instalation and configuration of computer applications Phone contact with users Investigation and resolution of...

  • Katowice, śląskie 22.06.2018

    monitorowanie infrastruktury IT i aplikacji oraz jej klientów w środowisku produkcyjnym rozwiązywanie procedur i procesów dotyczących incydentów w celu uniknięcia zakłóceń udział w projektach wymagających wsparcia Operatora udział w ulepszeniu...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Do twoich obowiązków będzie należało: konfigurowanie i aktualizacja oprogramowania wsparcie techniczne dla pracowników zapewnienie ciągłości działania systemów IT przeprowadzanie konserwacji technicznych sprzętu komputerowego i telefonicznego...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    pracownik wsparcia technicznego it (help desk)

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • Poznań, wielkopolskie 21.06.2018

    Your Responsibilities: We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • 3 lokalizacje 21.06.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    As a Desktop Support Analyst, you assist in user needs analysis, hardware and software configuration and installation and upgrades of desktop hardware and software. The position supports restoring services, identifying and correcting core...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Opis stanowiska: Specjalista ds. Infrastruktury IT odpowiedzialny będzie za bieżące zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną naszej organizacji oraz naszych klientów w ramach świadczonych usług outsourcingu, jak również wsparcie naszego...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Challenges: Knowledge and support of several applications, Application services provided are supporting key business processes thus business process knowledge is required Complex integrated environment Application services are provided...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 21.06.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku węgierskim i angielskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz dostępem do sieci...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.06.2018

    Jeżeli: jesteś studentem minimum na 3 roku studiów lub absolwentem, systemy informatyczne z rodziny Windows nie są Ci obce znasz się na sprzęcie komputerowym i orientujesz się w bieżących rozwiązaniach dostępnych na rynku zawsze angażujesz się w...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Warszawa, mazowieckie 20.06.2018

    OBOWIĄZKI W KILKU SŁOWACH Realizacja i koordynacja prac Help Desk (przydzielanie zgłoszeń, czuwanie nad poprawnością wykonania zadań). Prace związane z inwentaryzacją sprzętu i oprogramowania. Dbanie o porządek w dziale. Opisywanie faktur...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku tureckim i angielskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz dostępem do sieci...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur Prowadzenie i...

  • Kraków, małopolskie 20.06.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku holenderskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Gdynia, pomorskie 20.06.2018

    Zakres zadań: Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T (również dla użytkowników anglojęzycznych) Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.06.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: Oprogramowania systemowego, użytkowego Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) Sieci komputerowych Telefonów VOIP i...

  • Warszawa, mazowieckie 20.06.2018

    W IPF Digital zaoferujemy Ci: Płatny staż w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) z perspektywą kontynuowania współpracy po wakacjach Wyjątkową atmosferę i możliwość zobaczenia w praktyce jak wygląda praca w międzynarodowym środowisku Znakomitą...

  • Gdańsk, pomorskie 19.06.2018

    Opis stanowiska: Analityk helpdesk jest stanowiskiem 1szej linii wsparcia, a osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmować się będzie wspieraniem użytkowników systemów IT Swiss Post Solutions. Będzie otrzymywał zgłoszenia przy pomocy systemu...

  • o firmie

    Wadowice, małopolskie 19.06.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: re-instalacje...

  • Łódź, łódzkie 19.06.2018

    Twoje zadania: Odpowiedzialność za poprawne działanie kluczowych systemów biznesowych (Raporty RTCIS/SAP, Supplier Portal) Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu implementacji nowych rozwiązań Tworzenie nowych narzędzi Business Intelligence...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.06.2018

    Role Summary Responsible for providing FPOC functional and/or technical support for resolution of customer problems, incidents, issues, requests and queries. Liaises with other support teams, or product teams as required to resolve...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    U nas będziesz: Wspierać użytkowników w bieżącej pracy na głównych systemach informatycznych (m. in. Microsoft Dynamics CRM, Share Point) Obsługiwać zgłoszenia help-desk ( nie wymagających wiedzy informatycznej ) Pomagać w testowaniu...

  • Kraków, małopolskie 17.06.2018

    W Nowodworski Estates będziesz: instalować i konfigurować oprogramowanie oraz nowy sprzęt wykorzystywany w firmie zarządzać licencjami oraz certyfikatami zarządzać systemami informatycznymi w firmie instalować, reinstalować, aktualizować oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • 3 lokalizacje 16.06.2018

    Nr ref: TOK/2018/57 Miejsce pracy: Kraków / Katowice / Bielsko-Biała / Opole Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Administracja systemami informatycznymi zgodnie z metodyką ITIL Realizacja zgłoszeń użytkowników, zarejestrowanych na...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.06.2018

    Herbalife Finance & Operations Service Centre - Krakow The role: The Service Desk Analyst is responsible for working with IT teams and the Service Desk on the day to day functional requirements, implementing and maintaining industry best...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.06.2018

    Jakie będą Twoje zadania: obsługa klientów wewnętrznych: pracowników centrali, magazynów, marketów rejestracja i opracowywanie zgłoszeń na podstawie połączeń telefonicznych, e-maili bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie...

  • Katowice, śląskie 14.06.2018

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs...