reklama

Praca pracownik zespołu wsparcia użytkownika - helpdesk

Mamy dla Ciebie 25 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Skierniewice
    GŁÓWNE ZADANIA: Przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty), Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie:...
    opublikowana: 4 grudnia 2020
    • Warszawa
    Zadania: bezpośrednie i telefoniczne wsparcie pracowników firmy oraz klientów pod kątem technicznym w obszarze oprogramowania sprzętu komputerowego, urządzeń zewnętrznych, telefonów podłączonych do sieci komputerowej oraz urządzeń mobilnych,...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • Warszawa
    Zakres prac na w/w stanowisku Udzielanie pomocy w ramach II linii wsparcia IT dla pracowników firmy (około 250 użytkowników) w Polsce + Globalnie Konfiguracja sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, instalacja oprogramowania i rozwiązywanie...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • 2 lokalizacji
    Opis stanowiska: koordynowanie serwisu IT dla systemu Comarch ERP XL w ramach umowy serwisowej z partnerem Comarch ERP XL; administrowanie, wsparcie w obsłudze oraz wdrażanie nowych funkcjonalności systemu Comarch ERP XL, w tym w obszarze handlu,...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • Warszawa
    Jeśli praca, której szukasz to: wykorzystanie w praktyce Twoich zdolności i zainteresowań IT przy wsparciu pracowników dużej Grupy Kapitałowej jako pierwsza linia wsparcia (ServiceDesk), rozwój kompetencji technicznych i językowych, a wszystko to...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej lub drugiej linii wsparcia, Instalacja, konfiguracja oprogramowania na stacjach roboczych i rozwiązywanie problemów Wdrażanie nowych rozwiązań IT u Klientów...
    opublikowana: 3 grudnia 2020
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń...
    opublikowana: 2 grudnia 2020
    • Gliwice
    Osoba zatrudniona na tym stanowisko będzie w zdecydowanej większości czasu realizować zadania w naszej siedzibie w Gliwicach bądź, po okresie wdrożenia, zdalnie. Mogą jednak sporadycznie wystąpić krótkie wyjazdy krajowe (1-2 razy w miesiącu)....
    opublikowana: 2 grudnia 2020
    • Warszawa
    Główny zakres obowiązków: praca w ramach zespołu wdrażającego zintegrowany system informacji szpitalnej (planowanie i wdrażanie rozwoju funkcjonalnego, integrowanie z aparaturą medyczną, integrowanie różnych systemów eksploatowanych w Instytucie...
    opublikowana: 1 grudnia 2020
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne pracowników firmy w zakresie między innymi oprogramowania; sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (np. drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, projektory); telefonów VOIP i...
    opublikowana: 1 grudnia 2020