Oferta pracy

Pracownik Administracji biurowej i obsługa sekretariatu

PPHU Pol-SkórO firmie

PPHU Pol-Skór

Pojezierska 90

Łódź

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
Pracownik Administracji biurowej i obsługa sekretariatu - Praca Biurowa

Zadania

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura w zakresie administracji,
  • Prowadzenie dokumentacji, korespondencji, kontaktu z działem księgowości, zbierania i archiwizacji faktur,
  • Przegląd korespondencji, wystawianie dokumentów..

Wymagania:

  • Biegła obsługa komputera
  • Posiadanie doświadczenia w pracy biurowej
  • Obsługa pakietu biurowego Microsoft + Excel
  • Doświadczenie w obsłudze programu handlowo-magazynowego (np. Subiekt)
  • Znajomość podstawowego doświadczenia dot. Prowadzenia dokumentacji biurowej.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)
  • Otwartość i komunikatywność, rzetelność, obowiązkowość
  • Uczciwość

Oferujemy:

  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
  • Godziny pracy: 8-16 poniedziałek –piątek
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju umiejętności oraz nabierania doświadczenia w relacjach
  • Wynagrodzenie – płaca zasadnicza + premia
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez P.P.H.U. POL-SKÓR z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy