Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Administracji

OFFICE PLUS

3 7005 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Świętego Michała 43
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista

OFFICE PLUS

Świętego Michała 43

Poznań

Office Plus jest polską firmą specjalizującą się w projektowaniu i aranżacji biur oraz przestrzeni użyteczności publicznej.

Od 20 lat kreujemy miejsca efektywnej pracy dla biur, salonów sprzedaży, uczelni, szkół, urzędów, instytucji kultury, szpitali a nawet lotnisk. Szczegółowo analizujemy wizję klienta, żeby wdrożyć rozwiązania na miarę jego rzeczywistych potrzeb i dostarczyć kompleksowo wyposażone wnętrze w meble, oświetlenie, wykładziny, panele akustyczne oraz inne innowacyjne rozwiązania przestrzenne.

Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby, która swoim zaangażowaniem i doświadczeniem wesprze realizację projektów w Dziale Administracji na stanowisku:

Pracownik Administracji

Zadania:

  • wystawianie faktur sprzedaży, korekt, dokumentów magazynowych
  • wprowadzanie dokumentów zakupu do systemu komputerowego
  • wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej
  • rozliczanie faktur zakupu,
  • sporządzanie raportów i rozliczeń miesięcznych,
  • archiwizacja dokumentów,
  • zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne i spożywcze,
  • bieżące prace administracyjne,
  • kontrola dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym
  • wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności z kontrahentami
  • archiwizacja dokumentów księgowych
  • windykacja należności
  • pomoc w bieżących pracach biura

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość programów Excel, Word, Outlook
  • podstawowa wiedza w zakresie zagadnień księgowych
  • biegła znajomość komputera i urządzeń biurowych
  • dokładność i rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość systemu komputerowego VENDO będzie dodatkowym atutem
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
  • możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku
  • niezbędne narzędzia, laptop, telefon
  • pracę w przyjaznym zespole
  • wyjazdy integracyjne i szkolenia

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku "Aplikuj teraz".

Ogłoszenie archiwalne