Oferta pracy

Pracownik administracji - recepcji

MANDALA BEAUTY CLINIC Sp. z o.o. O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Zespół Mandala Beauty Clinic w Poznaniu tworzą specjaliści wielu dziedzin medycznych: chirurgii plastycznej i ogólnej, medycyny estetycznej, ginekologii estetycznej, dermatologii, dietetyki oraz wysoko wykwalifikowany zespół dbający o potrzeby naszych pacjentów. Razem pracujemy by zapewnić naszym pacjentom najwyższe standardy leczenia.

Kluczowe specjalizacje naszej kliniki to:

- TRANSPLANTACJA WŁOSÓW. Jesteśmy ekspertem w tej dziedzinie. Posiadamy doświadczenie zdobyte podczas ponad 20 000 przeprowadzonych zabiegów. Dr Samir Ibrahim - założyciel kliniki jako pierwszy na świecie dokonał przeszczepu włosów w bliźnie, za co został nagrodzony.

- LIPOSUKCJA ULTRADŹWIĘKOWA VASER LIPO Modelowanie z wykorzystaniem tkanki tłuszczowej metodą VASER LIPO. Dr Samir Ibrahim, założyciel kliniki, jest pierwszym w Polsce chirurgiem plastykiem operującym metodą Vaser Lipo, a także jej jedynym certyfikowanym trenerem.

- GINEKOLOGIA ESTETYCZNA Do najczęściej przeprowadzanych zabiegów należą: labioplastyka, vaginoplastyka, a także leczenie nietrzymania moczu.

Oferujemy ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole, w którym cenimy kameralność, przyjazną, rodzinną atmosferę. Ta ostatnia jest możliwa dzięki zaangażowaniu, odpowiedzialności i wysokiej kulturze osobistej wszystkich osób w klinice.

Pracownik administracji - recepcji

Do zespołu Mandala Beauty Clinic w Poznaniu poszukujemy osoby o dużej kulturze osobistej, odpowiedzialnej, skrupulatnej, nie bojącą się wyzwań i pracy w sytuacji pod presją czasu, jednocześnie lubiącej ludzi, pozytywnie nastawionej do życia i uśmiechniętej.

Obowiązki:

  • Obsługa pacjentów – bezpośrednio w klinice - w języku polskim i angielskim oraz drogą telefoniczną, mailową i za pośrednictwem mediów społecznościowych,
  • Prowadzenie kalendarza lekarzy w programie do obsługi placówek medycznych MEDICUS,
  • Archiwizacja dokumentacji medycznej w formie papierowej i elektronicznej, również fotograficznej, w tym udział w jej tworzeniu,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w klinice,
  • Prace administracyjno-biurowe,
  • Przyjmowanie płatności, obsługa kasy fiskalnej,
  • Składanie zamówień do dostawców na materiały medyczne i biurowe/promocyjne
  • Współpraca z innymi członkami zespołu i specjalistami z zewnątrz.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta – warunek konieczny
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Wysoki poziom energii i samodyscypliny
  • Umiejętność budowania dobrych relacji w zespole i otwartość na ludzi
  • Wysoka kultura osobista i dyskrecja
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Skrupulatność i odpowiedzialność
  • Podstawowa umiejętność sporządzania dokumentacji fotograficznej
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
  • Pracę w kameralnej klinice chirurgii plastycznej w bardzo zgranym współpracującym od lat zespole.
  • Forma zatrudniania – umowa o pracę
  • Praca w firmie o wysokich standardach obsługi pacjenta i oferującej usługi na najwyższym poziomie obowiązującym w klinikach chirurgii plastycznej na świecie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w postaci CV i kilku słów dlaczego zainteresowała Cię ta oferta - klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy