Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Administracyjno-Biurowy - Administrator Nieruchomości

BiG s.c. Zarządzanie Nieruchomościami

  • Zachodnia 7
    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

BiG s.c. Zarządzanie Nieruchomościami

Zachodnia 7

Białystok

Firma BiG s.c. Zarządzanie Nieruchomościami istnieje od 2002 roku i powstała na solidnym fundamencie jakim jest przyjaźń. Ma to swoje odzwierciedlenie w nazwie, która powstała od imion wspólników Barbara i Grażyna.

Zarządzamy budynkami o łącznej powierzchni użytkowej około 120 000 m2 w Białymstoku. Gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług przez naszą firmę jest wieloletnie doświadczenie zdobyte pracą zgranej kadry pracowniczej w niezmienionym składzie od wielu lat. 

Cechuje nas profesjonalizm, rzetelność oraz indywidualne podejście do potrzeb klienta.Oferujemy całodobową opiekę techniczną nad nieruchomością, obsługę administracyjno-księgową, utrzymanie czystości, utrzymanie zieleni.

 

Pracownik Administracyjno-Biurowy - Administrator Nieruchomości

Kompleksowa obsługa budynków Wspólnot Mieszkaniowych

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i nadzór nad pracą wykonywaną przez pracowników gospodarczych i sprzątających, w tym zakup i wydawanie środków czystości do prac porządkowych
  • Obsługa informacyjna właścicieli lokali (odbieranie telefonów, obsługa interesantów)
  • Udział w przygotowaniu i organizacji zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
  • Prowadzenie określonej przepisami branżowymi dokumentacji i ewidencji
  • Zgłaszanie drobnych napraw i prac remontowych przełożonemu, przygotowywanie zleceń na drobne roboty budowlane, nadzór nad ich wykonaniem

Wymagania: 

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami wielorodzinnymi
  • Umiejętność tworzenia planów gospodarczych i projektów uchwał
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność
  • Dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres
  • Sumienność i punktualność

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Stabilną pracę
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
  • Pracę w firmie, dla której najcenniejszą wartością są pracownicy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne