Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

Przedsiębiorstwo Anna Malinowska

umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie
3 8005 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
3 8005 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Celownicza 27, Bema, Białystok
    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:7:00-15:00, 8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Przedsiębiorstwo Anna Malinowska

Celownicza 27

Bema

Białystok

Twój zakres obowiązków

  • obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych

  • wspomaganie pracowników i Przedstawicieli w obsłudze bieżących zadań

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

  • kontakt ze stałymi klientami

Nasze wymagania

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • dokładność i rzetelność

  • wykształcenie min. średnie

  • komunikatywność

To oferujemy

  • wyłącznie umowę B2B

  • Wynagrodzenie netto do 5000zł podstawy bezpośrednio uzależnione od udokumentowanego doświadczenia i sukcesów

  • comiesięczne nagrody za realizację założonego planu w danym miesiącu

  • praca w godzinach 8:00-16:00

  • komfortowe stanowisko pracy

  • regularne podwyżki

  • opłacamy ZUS i US

  • finansujemy do 26 dni wolnych w ciągu roku w tym 4 dni na żądanie

  • umowa na min. 2 lata

  • pozytywny odbiór wykonywanej roli przez naszych klientów

  • regularne szkolenia

  • udział w konferencjach w imieniu Fundacji

O nas

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą działającą w obszarze Cyfryzacji i Przemysłu 4.0. Zajmujemy się dostarczaniem takich rozwiązań zarówno dla małych jak i średnich przedsiębiorstw. Naszymi podmiotami są również Fundacja Rozwoju Inteligentnych Specjalizacji, Fundacja Biznes Odpowiedzialny Społecznie, Socialtech Mariusz Malinowski.

Sądzimy, że każda firma potrzebuje odpowiedniego systemu, które usprawni pracę i pomoże wyróżnić się na tle konkurencji.

Tak wygląda nasz proces rekrutacji:

Analiza dokumentów aplikacyjnych

Nadesłane dokumenty zostaną przeanalizowane przez naszego Rekrutera. Będzie on, przede wszystkim, zwracał uwagę na to, czy Twoje kwalifikacje odpowiadają profilowi naszej organizacji, jej bieżących potrzeb i oczekiwań. Po selekcji wybrane osoby zostaną zaproszone do etapu rekrutacji, jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.

Rozmowa kwalifikacyjna

Zależy nam, aby dowiedzieć się dlaczego wybrałeś właśnie nas. Jest to czas kiedy chcemy poznać Ciebie, Twoje mocne strony, predyspozycje, umiejętności oraz kompetencje. Podczas takiego spotkania będziesz miał możliwość przedstawienia swoich motywacji, oczekiwań, planów na przyszłość oraz celów zawodowych. Jest to także moment dla Ciebie, aby dowiedzieć się więcej o Fundacji. Pamiętaj, że możesz zadawać pytania, ponieważ rozmowa rekrutacyjna to dialog, wzajemna wymiana informacji.

Informacja zwrotna i decyzja o zatrudnieniu

W ostatnim etapie uzyskasz informacją zwrotną dotyczącą procesu rekrutacyjnego. Wybranym Kandydatom zostanie przedstawiona oferta pracy zawierająca szczegóły wynagrodzenia, świadczenia i warunki zatrudnienia. Zostaniesz ponownie zaproszony do naszego biura, gdzie będziesz mógł zapoznać się ze wszystkimi szczegółami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące oferty i innych kwestii związanych z administracją. Pozostałym Kandydatom zaproszonym na spotkanie podziękujemy za udział w procesie rekrutacji.