Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

FORTIS INDUSTRY sp. z o.o.

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę tymczasową
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • administrator biura i kadry

  • Obowiązki:

  • Zapewnienie właściwej obsługi płacowej

  • Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy

  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej

  • bieżące i prawidłowe przygotowywanie dokumentów księgowych,

  • uzgodnienie i weryfikacja sald kont,

  • uzgadnianie rozliczeń z dostawcami, odbiorcami i pracownikami,

  • przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie zatrudnienia,

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, ewidencja czasu pracy itp.),

  • przygotowywanie umów o pracę, zleceń, o dzieło itp.,

  • wystawianie świadectw pracy

  • rozliczanie czasu pracy

  • wydawanie zaświadczeń pracowniczych

  • przygotowanie danych do listy płac

  • administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich

  • Wymagania:

  • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy

  • znajomość podatku VAT, CIT i ustawy o rachunkowości,

  • Znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • Praktyczna znajomość programów MS Office

  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy

  • znajomość podatku VAT, CIT i ustawy o rachunkowości,

  • Znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • Praktyczna znajomość programów MS Office

  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych