Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik administracyjno-biurowy

DZIADEK DO ORZECHÓW sp. z o.o.

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 0008 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
5 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Bolesława Prusa 10, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 5 miesięcy temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

DZIADEK DO ORZECHÓW sp. z o.o.

Bolesława Prusa 10

Kraków

Twój zakres obowiązków

SZUKAMY!

Office Managera lub Managerki, czyli prawej ręki Dziadka w sprawach administracyjno-biurowych.

Skrupulatność, samodzielność i terminowość to Twoje mocne strony?

Wiesz, czym się różni kwota netto od brutto?

Lubisz zagłębiać się w paragrafy?

Jesteś na bieżąco w HRy?

Potrafisz szybko podejmować decyzje i szukać rozwiązań?

Jeśli na większość pytań odpowiedziałeś/aś TAK, to chcemy Cię poznać! :)

Last but not least... uwielbiasz troszczyć się o innych i pomagać im w rozwiązywaniu codziennych zmagań ze skanerem, ekspresem do kawy i papierologią?

Nie wymagamy doświadczenia pracy w agencji reklamowej, ale zależy nam na Twojej praktyce na podobnym stanowisku w przeszłości.

Pełen zakres obowiązków i wymagań związanych ze stanowiskiem znajdziecie tutaj: https://dziadekdoorzechow.com/kariera/.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad wewnętrznym obiegiem dokumentów

Wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników firmy

Nadzór nad korespondencją zewnętrzną

Odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad gośćmi

Organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych

Monitorowanie rotacji zapasów artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych

Wsparcie innych projektów realizowanych przez agencję

Reprezentowanie agencji na spotkaniach z klientami oraz dbanie o dobry wizerunek firmy

Koordynacja realizacji płatności i ścisła współpraca z księgowością

Nasze wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny

  • Bardzo dobra organizacja organizacji swojej pracy, dokładność, systematyczność, terminowość

  • Wysoka odpowiedzialność za wykonywany zakres obowiązków

  • Bardzo dobra obsługa aplikacji MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

  • Prawo jazdy

  • Wysoka kultura osobista

  • Umiejętność pracy w grupie

  • Pomysłowość i odwaga w działaniu

  • Komunikatywność i poczucie humoru :)

To oferujemy

  • BENEFITY ZWIĄZANE Z PRACĄ U DZIADKA:

  • Współtworzenie agencji, której kampanie zdobywają nagrody kreatywne

  • Dostęp do wiedzy z największych światowych agencji reklamowych

  • Duża samodzielność w pracy

  • Jasna, uzgodniona na początku pracy, ścieżka rozwoju i awansu

  • 1000 zł do wykorzystania na wybrane przez siebie szkolenia po roku pracy

  • Dodatkowe płatne dni wolne: 24 i 31 grudnia

  • Realny wpływ na budowanie przyszłości agencji

  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia + dodatkowe benefity w formie premii za sukces

  • Możliwość elastycznego czasu pracy

  • Prywatna opieka zdrowotna

  • Pakiet multisport

  • Praca na komputerach z jabłkiem

O nas

Jesteśmy agencją reklamową, która wierzy w dobre pomysły.

Tworzymy komunikację dla marek.

Robimy reklamy, komunikujemy w imieniu marek.